Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
No seriously

HATES HIS BODY

absolutely Hates his body SO MUCH

doesn't want to transition????? Why????? You hate your body? Why dont you want to get rid of it then? Whats the issue????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
You can change your body to help you feel more comfortable with it. HRT can help pretty quickly, depending on what causes you the most dysphoria. Voice changes, for example, happen very shortly after starting T.

Siis....... Mähän en kestä tätä tällä hetkellä ollenkaan joten onhan se ihan selvää että mä haluun pois tästä ja transitioituu siis vieläpä mahdollisimman nopeasti koska tää on sietämätöntä.

Ja sit mä en ollenkaan haluu transitioitua cause like....... Thats it then. It's permanent. Some of it is permanent, anyways. Joten en haluu.

Ja silti mä haluun koska mä en kestä tätä kovinkaan kauan.

Joten?????????????

Terapeuttiiiiiiiiii

Koska toi on kyl joku outo juttu. Silleen. Tarkottaakse etten oo kuitenkaan trans. Koska no niih. Mut silti vaikka he him pronouns on paljon paremmat. Mut mä vihaan mun kehoa. Mut mä en ymmärrä yhtään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Eiku siis mul on joku harvinaisempi tilanne eli en halua transitioitua ilmeisesti. Siis en halua sitä kehoa pois jota vihaan yli kaiken. Tiedän et siinä on suuri ristiriita mut niin mä kuitenkin tunnen. Joten mikä sen tunteen aiheuttaa?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis

EN HALUA POIS KEHOA JOTA VIHAAN YLI KAIKEN?

miten se on mahdollista edes? Miks haluat olla kehossa jota vihaat suuresti? Eihän tuo käy järkeen yhtään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ettei tarvis koko ajan menettää hermoja sen takia

En vaan ymmärrä miten en HALUA pois KEHOA JOTA VIHAAN TODELLA VAHVASTI :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Okei tavallaan pitkäaikanen dysforia

Ei ole trans

Ei halua sitä kehoa pois josta kokee pitkäaikaista ja vakavaa dysforiaa

Nyt en ymmärrä

Terapeutille >>>>>

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Forget it en voi tilata edes binderia koska en oo varma koosta & pesuohjeet on hankalat. No okei ei sillä väliä jos se menee pilalle niin menee mutta voisin silti tilata sen. Mut tosiaan en voi vain siksi koska en oo varma koosta. Ajattelin että 85 ois oikee koko mut en todellakaan oo varma joten en uskalla sitä tilata. Koska en tajua mistä se pitää mitata.

Joten en voi tilata binderia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut miten se voi olla niin ettei halua pois sitä kehoa jota vihaa?

Mun pitää kysyä tää seuraavan kerran kun oon terapiassa tai palaverissa. Tai tuskin ne siellä palaverissa osaa auttaa tos asiassa mut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Eli ainoo vaihtoehto on sitten olla transitioitumatta ja opetella (terapiassa?) pitämään siitä. Mahdotonta.

Mä en todellakaan ymmärrä.

Siis mä todella vihaan mun kehoa.

Mut en voi transitioituu koska osa muutoksista on pysyviä.

Niinpä en voi transitioituu, niinpä mun pitää mennä terapiaan jotta EN enää vihais mun kehoa. Onnistuuko se? NO EI. enhän mä lakkaa sitä ikinä vihaamasta?????

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Transitioning is the treatment, full stop. Nothing else has proven to be effective in treating gender dysphoria, and most things that have been tried have been actively harmful to those who go through them.

That said, there are things you can do to mitigate the gender dysphoria you experience, which can help you cope if you are unable to transition - but I speak from experience when I say that they are nothing more than stopgaps that merely delay the inevitable without resolving anything. And things simply keep eroding away while you try in vain to pretend to be something you're not.

So, the only actual treatment for gender dysphoria is to transition. No matter how much you may wish otherwise.

MIKSI? miksi joku edes sanoo näin. MITÄ JOS MÄ EN HALUA KOSKA SE ON PYSYVÄÄ? ELI MÄ EN OLE TRANS OIKEASTI koska muuten haluisin. No miten tää sit tehään? Terapia? En keksi mitään muuta vaihtoehtoa kun terapian. PITKÄN, vitun pitkän terapian.

Ja mä kävin nyt taas kerran, mutta mun pitää käydä 100 kertaa lisää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ja mun pitää painottaa terapiassakin sitä että mä en oo TRANS vaan mulla on MUUSTA SYYSTÄ DYSFORIA. Mikä se syy sitten onkaan. Mut trans en oo koska muuten mä haluaisin ne pysyvät muutokset. Näin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Nojoo

Saisin binderin sittenkin jos viittisin tilata

Se muunne koko on 85 selkeesti se ei mitenkään voi olla mikään muu

Tosiaan tein dysforiaharjotuksen ja mittasin

Tää on sillee jännä ku teen dysforiaharjotuksia jatkuvasti esim mittaan mittanauhalla, katon sitä kohtaa, mas******* joskus, tunnen liikkeen siinä kohtaa, ihan koko ajan tulee altistusharjotuksia ja kaikenlaisia sellasia no, nii, harjotuksia. Mut auttaako ne? No ei oo auttanu! :D kyllähän mä niitä teen jatkuvasti. Käyn suihkussakin välillä. Se vasta on dysforiaharjotus. Mut miks niistä ei oo mitään apua? Niistähän pitäis olla. Kuulemma. Mä haluaisin että ne auttais, mut kun ne ei oo auttanu. Ja turha väittää etten tee niitä, kyllä teen. Jatkuvasti altistan itteni sille. Ei se oo parantanut mun oloo yhtään. Miksi? Jos tääkään ei auta, niin mitä mä voin sit muka tehä? En mitään muuta. Ajattelin että toi mittaaminen nyt varsinkin on hyvä dysforiaharjotus että pääsisin yli siitä. Ei. Ei paranna oloo. Ei vaikka joudun jatkuvasti näkemään sen kohan. Jos toi ei auta mua, mikä mua voi enää auttaa?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
"Altistus eli ahdistuneisuutta aiheuttaviin tilanteisiin siedättyminen on hyvin tehokas keino lieventää ahdistuneisuutta ja vaikeaa oloa"

Ai? No miksköhän se ei oo auttanu :) koko ajanhan mä joudun kokemaan tota. Ja matkustan autolla niin usein että joudun koko ajan tuntemaan sen liikkeen. Onkos se auttanut? :DDDDDDDDDDDD NO EI NÄKÖJÄÄN

vitun idiootit

Ylös Pohja