Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
I dont even need to date him to love him tbh it's gonna feel like a "relationship" or something when I love him for all of my life and hes just gonna be there no matter where i go and no matter what i do, no matter what happens in my life 🤔

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ehkä mä sitte uskon kummiski lol 3:

Ei siit oo mitään sen enempää haittaakaan jos uskoo

Se on vaa se et yleensä ei pysty uskoo mut joskus taas on vähän niinku pakko uskoo esim jos näkee soulshop logon :D tai se. Minkä näin joonin instas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Cuz i was literally thinking about a boyfriend seeing that soulshop text back then XD no lie. Olin et tarkottaaks tää ny TAAS jotain vai onks tää vaa ajatus joka ei tarkota et niin tapahtuu

Sit mietin et kukahan se on 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ois aikamoinen yhteensattuma jos juuri tällänen omituinen (taas) juttu ois tapahtunu JUURI siinä sen videon kohdalla, kaikista videoista. On niitä muitakin videoita ollu missä kuvataan rakkaustarinaa vaan kas kun mulle ei muista sellaisista oo tullu sellasta oloo et tää ny kyllä kertoo jostain tulevaisuudesta. Silleen kirjaimellisesti thinking about my boyfriend, not knowing who he is (not Eunkwang heh)....

Ois iha perus mut ku tosiaan se tuntu oudolta ja se on aikamoinen yhteensattuma

Enkä keksi päästäni sitä nyt vaan se tuntu sillon oudolt. Nimenomaan SILLOIN kun se tapahtui niin mietin päässäni et joko tää on taas ennustus, tarkottaaks tää sitä vai ei. Joo, arvailuahan se oli silloin, en ollu varma tarkottaako se OIKEESTI jotain bf juttua vai ei. Mut kuitenkin pohdin et onko tämäkin ennustus. Ja sitä jäin miettimään siinä ku se video alko loppumaan.

Eli. Ei siin muuta ku et näin jälkikäteen ajateltuna aika jännä asia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Voi elämä ku en ois menny sinne terapeutille nii en ois saanu tätä karseaa muistoa.......... Kotona ois voinu olla paljon mukavampaa..... Jälleen kaikki meni väärin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Another painful memory

En voi kuin toivoa että tuo hoi jutska on totta ja että sit kun se tapahtuis niin dysforia vaan häviäis sit kaikki tuska vaan katois ja tuostakaa muistosta ei enää nousis tuskaa pintaan koska oisin parantunu

No aina saa toivoa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
"
> but it did take a good long time before the dysphoria began completely destroying my life

Yup, and you don't get those years back. All you can do is look at pictures and read stories about people who transitioned younger and envy them for living the life you wish you'd had. Bitter pill... Regret is a heartless BITCH!"

Ja sä oot täys idiootti jos sä kuvittelet et kaikil on samal tavalla

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ai mun ois pitäny mennä tyyliin alaikäsenä transpolille? Juujuu :D niihän te haluatte et kaikki menee jos on pientäkin dysforiaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Joo mä toivoisin olevani aivan eri sukupuolta mut se johtuu siit et oon vitun sekasin. Ja muutenki. My love is..... Well. It's so different when i think about him it's like two different lives theres this dark HELL but then there's him and it's all sunshine and rainbows. But that's only bc of him.

Ylös Pohja