Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Jotenki mä aion nyt kestää sen että noi tissit ei tosta lähe. En tiedä miten vaihdan negan posiin mutta jollain ihmeen keinolla se on löydettävä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mikä onkin aika hirvittävä ajatus tällä hetkellä että mulla tulee olee tissit ja pillu niin kauan kunnes kuolen......... Straight from my nightmares

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Tai onhan tää vakava mielenterveyden häiriö, kyllä, muttA hei ainakaan et oo joutunut minkään kidutuksen uhriks tms

Ellei tätä sitten lasketa kidutukseks 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Jotenki mä aion nyt kestää sen että noi tissit ei tosta lähe. En tiedä miten vaihdan negan posiin mutta jollain ihmeen keinolla se on löydettävä
Hyi kauhistus. Siis ihan oikeesti. Mut parempi sekin on kun vaihtoehto sille. Ja voin kai lohduttautuu ajatuksel et miehet tykkää.. tuntuu vaan ettei se mitään auta... Ja uskonko niitä oikeesti edes..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Huutista.

Kattoo kuvaa pariskunnasta. Toinen on nainen, toinen täysin miehen näköinen transmies.

Minä: haluunko olla toi vai toi
Minä: haluun olla toi nainen mieluummin
Minä: mut jos pystyisin ilman leikkausta ja hrt:tä, silleen MAAGISESTI tarkotan, olemaan toi mies, niin haluisin olla se.

Eli ainoa asia mikä pitää mua tässä sukupuolessa, on se vaihtoehto mikä on vielä karseempi kuin tää: leikkaukset. Ja kyl salee myös hrt koska, no, come on. Think about it son (😩 stop thinking about hoi lmao)

Jos tuota ongelmaa ei olis, jos se tapahtuisi maagisesti, olisin jo mies. Transmies siis, mutta siis näyttäisin mieheltä, niinku tuokin.

Mut valitettavasti se vaihtoehto tälle paskalle sukupuolelle on silti vielä pahempi, joten mun on löydettävä parempi reitti parantumiseen. Ja se löytyy. Joskus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Oikeastaan enemmän varmaan myunghoonia

Mut silti

Oon nähny jatkuvasti unia hoista. Ja varmaan vähemmän myunghoonista. Mikä on outoa koska oon MIETTINY myunghoonia enemmän. Mun alitajunta wildaa jotain hoista nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973

Pystyn siihen näiden kahden voimalla öööh.... Läppä.

,

Okei en sittenkään voi kattoo noita mut ehkä joskus..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Varsinkin JOS EI KATSO M I T Ä Ä N TRANSJUTTUJA NIIN SE HELPOTTAA

MUT SIIHEN TARVITAAN MUUTAKIN

EI HRT
EI LEIKKAUKSII

EI MITÄÄN SELLAST

MUT

SIIHEN TARVITAAN PALJON ASIOITA KYL

emt mitä