Mä olin vaan asuntolassa ja chillailin,söin makkaraa. Katoin tiktokkii..
N nig Uusi Liittynyt 7.6.2026 Viestejä 13 Reaktioarvo 5 tiistaina klo 21:10 #1 Mä olin vaan asuntolassa ja chillailin,söin makkaraa. Katoin tiktokkii..
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,622 Reaktioarvo 9,247 tiistaina klo 21:25 #2 Tyhmyyksiä snif snif.
Myrskyvaroitus Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 8,416 Reaktioarvo 6,926 keskiviikkona klo 13:11 #3 Olin töissä ja ihan rätti kyllä koko vklp jäläkee.
N nig Uusi Liittynyt 7.6.2026 Viestejä 13 Reaktioarvo 5 keskiviikkona klo 22:33 AP AP #4 Myrskyvaroitus sanoi: Olin töissä ja ihan rätti kyllä koko vklp jäläkee. Napsauta laajentaaksesi... Tsemppiä
Myrskyvaroitus sanoi: Olin töissä ja ihan rätti kyllä koko vklp jäläkee. Napsauta laajentaaksesi... Tsemppiä
N nig Uusi Liittynyt 7.6.2026 Viestejä 13 Reaktioarvo 5 keskiviikkona klo 22:34 AP AP #5 Skeletor sanoi: Tyhmyyksiä snif snif. Napsauta laajentaaksesi... Oh no voi
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,622 Reaktioarvo 9,247 keskiviikkona klo 22:45 #6 nig sanoi: Oh no voi Napsauta laajentaaksesi... Snif snif
H hillasuo Asiantuntija Liittynyt 24.11.2022 Viestejä 2,868 Reaktioarvo 1,094 torstaina klo 05:14 #7 pahuuksia
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,622 Reaktioarvo 9,247 torstaina klo 16:51 #8 hillasuo sanoi: pahuuksia Napsauta laajentaaksesi... Hyi miten tuhmaa!
Oltermanni 𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪 Liittynyt 13.2.2021 Viestejä 1,611 Reaktioarvo 996 tänään klo 13:19 #9 Söin hyvin, join hyvin, saunoin, paljuilin ja toistin kolme päivää.