Mä olin vaan asuntolassa ja chillailin,söin makkaraa. Katoin tiktokkii..
N nig Uusi Liittynyt 7.6.2026 Viestejä 13 Reaktioarvo 2 tiistaina klo 21:10 #1 Mä olin vaan asuntolassa ja chillailin,söin makkaraa. Katoin tiktokkii..
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,616 Reaktioarvo 9,247 tiistaina klo 21:25 #2 Tyhmyyksiä snif snif.
Myrskyvaroitus Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 8,415 Reaktioarvo 6,926 eilen klo 13:11 #3 Olin töissä ja ihan rätti kyllä koko vklp jäläkee.
N nig Uusi Liittynyt 7.6.2026 Viestejä 13 Reaktioarvo 2 eilen klo 22:33 AP AP #4 Myrskyvaroitus sanoi: Olin töissä ja ihan rätti kyllä koko vklp jäläkee. Napsauta laajentaaksesi... Tsemppiä
Myrskyvaroitus sanoi: Olin töissä ja ihan rätti kyllä koko vklp jäläkee. Napsauta laajentaaksesi... Tsemppiä
N nig Uusi Liittynyt 7.6.2026 Viestejä 13 Reaktioarvo 2 eilen klo 22:34 AP AP #5 Skeletor sanoi: Tyhmyyksiä snif snif. Napsauta laajentaaksesi... Oh no voi
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,616 Reaktioarvo 9,247 eilen klo 22:45 #6 nig sanoi: Oh no voi Napsauta laajentaaksesi... Snif snif
H hillasuo Asiantuntija Liittynyt 24.11.2022 Viestejä 2,868 Reaktioarvo 1,093 tänään klo 05:14 #7 pahuuksia
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,616 Reaktioarvo 9,247 tänään klo 16:51 #8 hillasuo sanoi: pahuuksia Napsauta laajentaaksesi... Hyi miten tuhmaa!