Mä olin vaan asuntolassa ja chillailin,söin makkaraa. Katoin tiktokkii..
N nig Uusi Liittynyt 7.6.2026 Viestejä 11 Reaktioarvo 0 eilen klo 21:10 #1 Mä olin vaan asuntolassa ja chillailin,söin makkaraa. Katoin tiktokkii..
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,614 Reaktioarvo 9,245 eilen klo 21:25 #2 Tyhmyyksiä snif snif.
Myrskyvaroitus Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 8,415 Reaktioarvo 6,926 tänään klo 13:11 #3 Olin töissä ja ihan rätti kyllä koko vklp jäläkee.