Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Ei oo oikeastaan kyse edes ällöttävyydestä. Tai onhan siitäkin mutta ehkä viel sitäkin enemmän... Siitä tietystä tunteesta mitä en osaa kuvailla. Se ei oo ällöttävyyttä vaan se on vielä siitäkin ehkä pahempaa mut en osaa sanoa mikä se tunne on.
Huh. Joku nimi sillekin luultavasti on olemassa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
I wanna say embarrassment mut ei oikeestaan koska se on syvempi. Syvempi ku vaan embarrassment. Ja sit siinä on varmaan mukana kauhun tunne, sellanen syvä sekin siis, ja varmaan muitakin. Se on varmaan aika monimutkainen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ehkä embarrassment on kuitenkin sana jolla sitä voi kuvailla, jollain lailla, mutta se myös kuulostaa liian lievältä. Ehkä syvä häpeä voi olla tarkennus. Mut sit taas... Häpeä? Onkse todella häpeä vai jotain muuta/jotain muutakin? Esim noista joistakin tietyistä sanoista

Siis ällöttävyys ja rumuus on osa sitä mut ei kaikki.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Koska jos joku toinen tyyppi sanoo vaikka "häpeän olla nainen" niin joo.. varmaan sekin on mun kohdalla ihan totta, mut se ei oo ihan niin yksinkertainen vaan mulla se on paljon enemmän kun kellään normaalilla ihmisel. Ei se oo niin yksinkertainen miltä toi kuulostaa. Se on kokonaan oma saagansa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Eikä se ole vain häpeää vaan kaikkee mitä voikaan olla

Jotenkin se ei oo vaan sellanen

Kaikki aina sanoo sitä "internalized misogyny", juu ehkä hyvinkin, mut se on paljon enemmän kun vaan tollanen yksinkertainen juttu.

Ja siis outoa on et sillon n. 14-vuotiaana se oli jo hyvin syvää sinänsä mut sitten se kuitenkin väistyi aina välillä tai jotain. Et ei se ollu tällästä. Mut se inho oli niin syvää. Siinä uimahalli hetkessä ainakin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Yks ajatus mitä mietin joskus on tää:
Miks mun pitää olla feministi ku en ikinä olis valinnu tätä? Miks mun pitää olla feministi ku en voi allekirjottaa mitään tästä? En voi seistä tän kaiken takana enkä ylpeästi olla sitä sukupuolta. En ikinä olis valinnut ite tätä sukupuolta. En ikinä. Miks mun pitää olla nainen ja muut vieläpä olettaa että haluun jotenkin puolustaa naisia kun se on juuri päinvastoin, mä vihaan niitä ja mul ei ois mitään tekemistä asian kanssa jos oisin ikinä saanu päättää. Et mua häiritsee ne feminismi jutut kun oon täysin vastoin tahtoani siinä osallisena ja joudun kuuntelee niitä ja en voi allekirjoittaa mitään tästä ja en voi seistä minkään takana tässä, en millään tavalla henkisesti oo niinku mukana koko hommassa. Kaikki feminismiin liittyvät asiat voi mun puolesta vaikka heittää helvettiin. Mul ei oo mitään halua olla tässä sukupuolessa enkä millään tavalla voi seistä sen takana, niin siks se tuntuukin oudolta että tätä syötetään mun kurkusta alas jatkuvasti vielä yhteiskunnallisessa keskustelussa jo pelkästään ihan vaan kehon lisäks. Siis musta on uskomatonta paskaa että me yhä edes puhutaan sukupuolesta. Yleisesti. Jos mä saisin päättää meil ei puitais telkkaris tai missään koskaan yhen yhtäkään feminismi asiaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ja also miksen saa olla rauhassa misogynisti jos must kerran tuntuu tältä

Oon kyl yrittäny tehä kaikkii harjotuksia ja sanoa päinvastoin kun miltä musta tuntuu, esim mielessäni, mut ei se sitä mun rehellistä tunnetta muuta. Ei oo vieläkään muuttanut. Niin miksei voi sit vaan rehellisesti sanoa miltä tuntuu. En minä tiedä syytä sille fakta vaan on et mä vihaan naisia ja piste. Sieltä teini-iästä se lähti. En mä tiedä mikä johti siihen että yhtäkkiä seisoin uimahallissa pukuhuoneessa ja vihasin ja ällöksyin aivan kaikkea naisissa. Voi olla että sitä edelsi jokin kasvaminen misogyniaan, en tiedä, ihan sama kun en tiedä. Niin mä kuitenkin sinä päivänä tunsin rehellisesti ja tunnen yhä, yli 10 vuotta myöhemmin. Oletan että en myöskään silloin noin 14-vuotiaana SAMAISTUNUT. en tiedä aiheuttiko se vihaa, voi olla, ehkä ei. Mut oletan että en samaistunut. Ehkä siinä oli joku seinä mun ja muiden välillä. Ehkä se viha johtui jostain muusta. En mä tiedä mistä se johtui. Se nyt kuitenkin oli totta siinä hetkessä, ja yhä on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Siis mä myös pelkään ja pelkäsin naisia, ilmeisesti, mut oletan et se nyt johtuu juuri siitä että totta kai niin voimakasta ahdistuksen tunnetta pelkää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Ja also miksen saa olla rauhassa misogynisti jos must kerran tuntuu tältä

Oon kyl yrittäny tehä kaikkii harjotuksia ja sanoa päinvastoin kun miltä musta tuntuu, esim mielessäni, mut ei se sitä mun rehellistä tunnetta muuta. Ei oo vieläkään muuttanut. Niin miksei voi sit vaan rehellisesti sanoa miltä tuntuu. En minä tiedä syytä sille fakta vaan on et mä vihaan naisia ja piste. Sieltä teini-iästä se lähti. En mä tiedä mikä johti siihen että yhtäkkiä seisoin uimahallissa pukuhuoneessa ja vihasin ja ällöksyin aivan kaikkea naisissa. Voi olla että sitä edelsi jokin kasvaminen misogyniaan, en tiedä, ihan sama kun en tiedä. Niin mä kuitenkin sinä päivänä tunsin rehellisesti ja tunnen yhä, yli 10 vuotta myöhemmin. Oletan että en myöskään silloin noin 14-vuotiaana SAMAISTUNUT. en tiedä aiheuttiko se vihaa, voi olla, ehkä ei. Mut oletan että en samaistunut. Ehkä siinä oli joku seinä mun ja muiden välillä. Ehkä se viha johtui jostain muusta. En mä tiedä mistä se johtui. Se nyt kuitenkin oli totta siinä hetkessä, ja yhä on.
Kans näin vaan yhtäkkiä siinä miten RUMAA se on niin totta kai kun näkee miten rumaa se omasta mielestä on (siis myös muut) niin alkaa inhota sitä ja pelkää mitä miehet ajattelee, miks ne tykkäis sellasesta. Miks ne tykkäis sellasesta jota mä pidän noin vastenmielisenä. Mut onks toi seurausta äärimmäisen huonosta rikotusta itsetunnosta? Ota huomioon myös koulukiusaaminen. Koska en usko että normaali heteronainen tai normaali heteromies saa elämää suuremmat kriisit, edes teininä, siitä että näkee oman sukupuolen edustajia ja ne näyttää ällöltä ja siks pelätään että ei voi sillon vastakkainen sukupuolikaan esim tykätä. Siis ainakaan sen tasosta ahdistusta ei normaaleille ihmisille tule. Mitä mulla oli jo sinä päivänä. Mut joku solmu selkeesti mut niin. Enkä mä siis ihan oikeesti samaistunu. Voi olla et mä en kokenu niinku mitään yhteyttä niihin. Kehenkään. Yhtään kehenkään naiseen. MITÄÄN yhteyttä.

Tietyllä tavalla en usko transsukupuolisuuteen joten sitä se ei ollu, mut se oli niin suunnatonta ahdistusta vaikkakin silloin enemmänkin hetkellistä vielä, eikä jokapäiväistä kuten nyt.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Hyi vittu olin tosi nuori sillon ja katoin et vittu jokainen nainen täällä näyttää ihan saatanan hirveältä pilluineen yms

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Sit vaan joku ihan älytön dissosiaatio myös että en niinku yhtään mitään yhteyttä kokenu vaikka sama keho nyt olikin mut ihan hullu dissosiaatio vissiin

Ylös Pohja