Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
It can't be treated with medication or therapy. The only cure, and it isn't even a cure, more so a way to treat it, is to transition.

Höpö, vitun, höpö

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"Pakko-oireiden alkamisesta kuluu keskimäärin 7–10 vuotta siihen, että hoitoon hakeudutaan. Tämä on iso ongelma, sillä pakko-oireet aiheuttavat merkittävää ahdistusta ja haittaavat elämää laaja-alaisesti."
Nii, siksi että se voi alkaa lapsena, vitun ääliöt. Luuletteko oikeesti että varsinkaan siihen aikaan joskus 2003 kukaan kiikuttaa lastaan johonki hoitoon? Huutista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mulla meni muuten 11 vuotta eli 16-vuotiaana. Ja siitä on nyt sitten kans se 11 vuotta ja tilanne on paljon pahempi kuin hoitoon hakeutuessa. Että on auttanut.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
I didn't lose as much as some people but i did lose

Sitä paitsi vielä on aikaa kuolla vaikka terrori-iskussa et voi hyvinkin olla et kuulun niihin ihmisiin kans joista aina ajattelen et no niil oli pahempi elämä ku mul

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Vittu se uni sillon joulukuussa, kaks sekuntia meni niin etten tuntenut mitään dysforiaa vaikka ajattelin jotain naisen kehoa tms niin luulin sillon et oon tekemässä oikeesti läpimurtoa pian. No ei tullu läpimurtoa ei

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
On tärkeää ymmärtää, että pakko-oireet eivät ole hallittavissa tahdonalaisesti. Jokainen pakko-oireista kärsivä varmasti luopuisi oireistaan, jos vain pystyisi. Pakko-oireita ei pysty lopettamaan pelkällä päättäväisyydellä ja tahdonvoimalla, vaan oireiden vähentäminen vaatii asteittain etenevää harjoittelua.

Sellaisen olet nyt aloittanut lukiessasi tätä omahoito-ohjelmaa.

Huutista joka tuutista, yrittää olla silleen "sä oot hyvä!" Mut tiiät tasan tarkkaan etten tuu jatkamaan mitään harjoittelua koska olen ihan paska :D mut hyvä kun yrittää luoda tollasta positiivista kuvaa itsestä, joka on täysin valheellinen :DDDDDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Tällaiset pakkoajatukset voivat olla erittäin ahdistavia, mutta ne ovat täysin vaarattomia. Pakko-oireisesta häiriöstä kärsivät eivät käytännössä koskaan toteuta pelkäämiään tekoja. Nämä ajatukset eivät myöskään heijastele esimerkiksi piilotettuja haluja tai muuten vastaa henkilön arvomaailmaa

Käytännössä koskaan..... Eli joskus hyvin hyvin harvoin kuitenkin :DDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
No joo okei mutta tiedän ettei ne vastaa esim piilotettuja haluja tai mitään mut kun NE TUNTUU JOSKUS VAAN NII TODELTA esim pedofilia

I'm the opposite of pedophile though

Periaattees

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Hyyyyyi sitä paitsi lapset on ällöjä, oon lasten vihaaja joten siinäkin mielessä I'm the opposite of pedophile

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Päinvastoin, ne liittyvät teemoihin, joita henkilö pitää erityisen vastenmielisinä. Tällaisista pakko-oireista kärsivät henkilöt eivät ole luonteeltaan pahoja tai väkivaltaisia, vaan usein erittäin kilttejä ja tunnollisia.

Nii, siks mä ajattelen jatkuvasti t***** tai pi**** tai muutenkin kehoani tai vastaavaa. Koska pidän niitä erityisen vastenmielisinä

Ylös Pohja