Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Niinku en käsitä miten koko tähän prosessiin, KOKO TÄHÄN TAPAUKSEEN, meni 8 vitun vuotta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ja siinä ajassa he just randomly aged so much lmao like he looks so different now yet still the same. Meanwhile mä ite pysyin melkeen samana. No i really aged clearly mut toki eri tavalla. Näytän kuitenkin..... Selvästi nuoremmalta niinä aikoina. Hmm. Vai näytänkö. Or did i really stay the same idk.

Mut kuitenkin i cannot believe 8 fucking years

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
8 vuotta ja sit heräsit :DD

Sit se oliki pari päivää ja oltiin jo että "nooh mä tiedän et tää on ikuinen rakkaus lol"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"jalat lähtee alta. En osaa sanoo miks, ei mul oo mitään mitä voisin sanoo et tykkään siit tän takia tai et se ois jotenkin komee ku ei sille oo ees mitään syytä vaa iha ku mun sielu vaa ois tunnistanu et toi on se ihminen"

Jotain tollasta kelasin

Just tähän aikaan se oli:

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Niiiiiin vahva reaktio enkä osannu edes sanoa miks kun samaan aikaan tuntui etten edes pidä sitä erityisen komeena tai jotain

Silti olin aivan kuutamolla samantien

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Koko ajan oli se "hhhhhhhhhhhhhh jalat lähtee alta OIKEESTI" olin täysin heikkona kukaan ei voi ymmärtää miten se pisti koko mun maailman sekasin olin niin sekasin ku kukaan voi olla herrajumala että se teki JOTAIN

Ylös Pohja