Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Niin sanopa taas, random reddit tyyppi, että kuinka vitussa mua auttaa transitioituminen tässä oireessa? Transitioituneenakin voin lukea jonkun sanan ja saada taas hallitsemattoman vihakohtauksen kun tulee niin paha olo DYSFORIASTA. VAIKKA KEHO KUINKA NÄYTTÄISI ERILTÄ. vittu te olette sitten yksiä saatanan idiootteja kun meinaatte oikeasti että transitio on dysforian pois vievä asia. Ei se vittu tollasta ikinä mihinkään pois vie. Saatanan tontut oikeasti hirtä itsesi ole niin hyvä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mä kyllä tavallaan oikeasti myös haluan sinne transpolille mut lannistaa niin paljon että siinä menee varmaankin monta kuukautta vähintään ennen kuin pääsee edes ekalle käynnille. Niin se lannistaa niin paljon että alkaa tuntua ihan turhalta koko homma. Lisäksi automatka on niin pitkä että mä en välttämättä siihen pysty, kosk oon vammanen. Kunpa oikeasti vaan kuolisin. Mitä tämmösel elämäl tekee?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Päässä vaan kaikuu sanat, itkettää koko ajan, oon vihainen koko ajan, nukun ihan paskasti, liikunta ei tuo hyvää mieltä, ei mikään.

Ylös Pohja