Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Et nyt oikeesti tää kaikki saa vaan loppua. Mun koko elämä on viety. Se vähä mitä oli. Siis se vähä onnellisuus mitä oli, tarkotan että se on viety.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Mul ois niiiiin. Paljon. Parempi. Olo.

Jos mä en KOSKAAN. ois erehtyny sinne koulupsykologille, IKINÄ. ja sitä kautta mihinkään muualle koskaan sen jälkeenkään.

Lukiosta se alko. Psykologista. Kaikki oli ennen sitä ok. Sen jälkeen helvettiä.

Ei mul varmana olis ihan HYVÄ olo, varmaankaan, mut mul olis PALJON parempi olo kun nyt on. Jos ikinä niitä hoitopolkuja ei ois tapahtunu. Jos ne kaikki ois skipattu. Voi helvetin VITTU.

nyt mä en sit tiedä, että miten käy jos jatkan tuolla psykoterapiassa käymistä. Periaatteessahan se ei enää mitään haittaa, koska mä joka tapauksessa joudun työkkärin palavereissa tms olemaan. Eli koska tässä on tää työkuvio mukana, niin se on joka tapauksessa jauhettava ja jauhettava taas ja taas. Eli se ei lopu. Joten sinänsä se psykoterapia ehkä ei siinä enää merkitse.

Ja jos se on tosi mukava, niin sithän voin sanoa ironisesti sille että mä en enää kestä tätä vuosien mielenterveyspotilaana olemista, et mä oon niin kyllästyny tähän et mä oon koko ajan joku potilas jossain, koko ajan jollain terapeutilla, koko ajan työkkäri, koko ajan lääkärissä, yli 10 vuotta tätä paskaa. Voin sanoo sille etten enää kestä edes ajatella omaa elämänhistoriaani siks kun oon koko ajan vaan ollut joku potilas jossain. Et mä en vaan enää kestä sitä.

Enkä tiedä edes miks, mut joku syy sille on.

Jos se on siis tosi mukava niin sit ainakin sanon sille, et mä en enää kestä tätä. Et mä en vaan enää kestä tätä. Et mä en kestä enää olla sosiaalisesti mielenterveyspotilas. Kukaan ei anna mun olla rauhassa, kukaan ei anna mun itse valita mitä teen, kaikki vaan haukkuu koko ajan. Koko ajan pitää tehdä jotain jotta parantuu. Pakko, pakko, pakko, pakko. Mä en haluu mitään muuta kun paeta. Jonnekin niin kauas pois et kukaa ei enää löydä mua. En haluu et kukaan enää saa koskee muhun tai sanoa mulle mitään. Haluan et kaikki menee vaan pois. Kukaan ei saa enää tulla mun lähelle jos multa kysytään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Päästävä pois täältä.

Tää kaikki on neutraloitava koska mä en oo tehny jotain asiaa oikein (paraneminen jne.)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jos ykski mun kaveri hankkii viel lapsen nii en jaksa enää.

Mulla on siis jo kahella kaverilla lapsia, tai siis yksi molemmilla.

Eikä tää oo mitään että "kukaa ei saa tehä niin" vaan mun on vaan vitun vaikea olla tän aiheen kanssa tekemisissä. Kyllähän mä onnittelen mut koko ajan pelkään että multa aletaan kysellä siit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ihmiset näköjään lisääntyy ku kanit niinku sanoin siitä toisestakin tyypistä niin kyllähän noita lapsia riittää ihan yllin kyllin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
I'm not even detrans but kinda koska mun historia on siis täynnä tätä transhommaa ja sukupuolidysforiaa, mut mä en koskaan oo varsinaisesti edes elänyt avoimesti transina enkä tietenkään hakeutunu edes transpolille. Niin periaatteessa en oo koskaan ollu avoimesti trans mut tavallaan tunnen itteni detransiks koska tosiaan vaiheet jolloin oon sanonu et oon trans ja tosiaa mun historia on kuitenkin täynnä tätä. Siis jo vähintään 5 vuoden ajalta.

Koska tbh tämmöstä tallentelin galleriaani sillon
2619486.png
7. Marraskuuta 2020 oujee. Mut toi on kyl hieno.

Mut anyways sitä tarkotan et millä perusteel en tavallaa oo detrans 😂 toki sillee et mul nyt ei ollu viel nii vakavat seuraukset kosk en ikinä ehtiny alottaa transitioprosessia. Mut sillee dysforiaa ollu aina tai pitkään, ja sit just et tää on niin iso osa kuitenkin mun historiaa. Et tavallaan detrans.

Mut sillee en todellakaan oo mitenkään pitkällä tässä prosessissa ehkä parin vuoden päästä oon pidemmällä mut ihan kun huomaisin jo jotain mikroskooppisen pientä helpotusta. Tai ehkä se on vain toiveajattelua, ei sillä oo oikeastaan väliä koska ei mun myöskin tarvi parantua, mut niin

Mut nyt tiedän et parantuminen on kuitenkin mahollista koska moni on sen näköjään tehny, siis ainakin jollain tasolla parantunu dysforiasta. Tai siltä vaikuttaa. Niin se että edes näkee et joku on parantunu siitä, tuo helpotusta aika paljon omalla tavallaan. Koska en ajatellut sitä ennen ja muutenki olin sillee "tää on vaa minä, tää on vaa minä"

Ja ainoot ihmiset joita näin oli transihmisiä jotka oli joko transitioitunu tai sitten vitun miserable joten luonnollisesti ajattelin ettei se lähde pois ikinä millään muulla ku transitioitumalla

Siks on tosi jännä asia ku oon nyt aika paljon kattonu noita detrans juttuja niin se että näkee et on samanlainen ihminen ku mä joka on parantunu tai osittain parantunu. Se on mahdollista parantua ilman mitään transitioo.

Ja kuka nyt haluis transition, jos voi ilman sitä parantua? Kuka nyt haluis tehdä niin monimutkasen ja hankalan asian, ja vieläpä epäterveellisen, jos voi parantua ilman transitioo? Mä oon niin kiitollinen siitä et mul on edes jonkinlaista toivoo nykyään vaikka totta kai kaikki on yhä paskaa mut silti.

Ja siis epäterveellisen sillä perusteella kun katsoin koko pitkän riittakerttu kaltialan haastattelun (taysin transpolin lääkäri???? Tai jotain????) ja sit se vaan sano silleen "fyysisen terveyden suhteen tilanne on aina huonompi hormonien alotuksen jälkeen" eli se on niinku ihan selvä asia et se on epäterveellistä siinä mielessä. Miks joku haluis tieten tahtoen tehä niin jos voi PARANTUA ilman? Silleen hei haloo, sä voit PARANTUA, sä voit olla vapaa siitä tuskasta. Luulis jokaisen transaktivistinkin kiljuvan riemusta jos ajattelee elämää vapaana siitä helvetistä. Mut ei ku "wääääää ei oo mahollista, transitio on ainoa keino, detrans ihmiset valehteleeeeeeeeeee, transitio parantaa dysforian, dysforiasta ei voi parantua ilman transitiota, wäääää". Niille on ilmeisesti tärkeämpää jotkut sosiaaliset pointsit kun se ajatus et sais olla fyysisesti terveempi (ilman hormoneita) ja onnellinen ja vapaa siitä. Joo kyllä mäkin aattelen et kuulostaa aika utopistiselta mun kohalla et voisin olla vapaa siitä, mut sentään noi tuo toivoa kuitenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
"you will be so miserable and unhappy in your life and you might even end up killing yourself if you dont embrace who you really are 😠"

Sure buddy

Jalen Rose Judging You GIF by ESPN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
But why am i not a lesbian like many detrans women 🤔 i feel so different now. AS A STRAIGHT PERSON. who previously was (genuinely or not????) attracted to women.

LIKE TWICE FOR EXAMPLE.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
The thought of being in a relationship with a guy 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i dont want to 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 not with a girl either though

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Not that i dont miss him cause DAMN. i almost died seeing that one thing 🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵

Ylös Pohja