Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Tbh vaik sanoinki et oon detrans nii vieläki kyl jollai taval siis sellasel tietyntyyppisel taval mitä en osaa selittää nii tavallaa uskon siihen et oon trans 😂😂 siis sanotaan silleen et uskon ja en usko. Mikä ei tarkota et lähtisin jonneki transpolille mut vieläki mun on äärimmäisen vaikee käsittää et mun keho EI OO miehen keho. Siis sitä on vaikee uskoa tavallaan :DDDDDDDDDD mut i guess im like super detached from it tai mitä toi nicolas sanokaa et jtn et we get disconnected from it (tai jotaki sellast) because of the trauma

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ja mä en siis oikein hetkeäkään enää usko et on joku sisäsyntyne transkokemus vaa kuulostaa täysin järkevältä et transkokemus johtuu traumoista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Damn missä sametti kertokaan siit sen rintojen poisto leikkauksesta

Blogissa vai videolla

Tää on siis niin vahvasti syöpyny mun muistiin se oli varmaan AIKOJA SITTEN varmaan siis ihan vuosia sitten kun ees luin/kuulin siitä

Koska se oli varmaan jo ennen ku ees olin rakastunu eunkwangiin et meniskö jopa niin pitkälle

Muistan vaa nii vahvasti sen tarinan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tbh tää mun disconnection menee jopa siihen asti et oon ite tälleen et "olisko voinu olla joskus joku aika et mul oli miehen keho, tuntuu ihan ku ois aiemmin ollu ja yhtäkkiä vaan se tuli näin et se onki vastakkaisen sukupuolen keho" :DDDDDDD kunnon dissosiaatiot meneillään siis tai mitä lie entisen elämän muistoja coming through

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Jalen Rose Judging You GIF by ESPN

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Edelleenkään mul ei oo mitään VELVOLLISUUTTA parantua ei mul ollu lapsenakaan yhtäkkiä jossain vaiheessa vaa tuli joku velvollisuus parantua

As if I'm not free

Ylös Pohja