Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Eikä se niiku tee mitään vaikka oon kuullu sata kertaa niiden lausuvan eunkin nimen oikein nii ite en vaa osaa :DDDDD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Et jos seukkaisin sen kaa vaik ja se kuulis mun vanhempien lausuvan mun nimen oikein esimerkiks. Nii se varmaa lausuis sen jollai huvittaval taval loppuu asti :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Oon ollu epänormaalia siitä n.3-5-vuotiaasta asti en koskaan normaali, ja nyt näin 27-vuotiaana edes brintellix ei tee musta normaalia. Ja ihan just oon 28 jo. Tää ei voi siis olla todellista. Eipä ihme että on ollu itsemurhayrityksiä (tai ainakin lääkäri kutsu niitä itsemurhayrityksiksi joten kai ne lasketaan sellasiks sitte.)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Esimerkiksi mä en ollenkaan ymmärrä sellasta että tulee vasta teini-iässä tai aikuisena mielenterveysongelma koska mulla se alkoi kirjaimellisesti heti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Nyt on pelin ratkaisuhetket
Joka paikkaa särkee ja kivistää
Mutta jää on liukkaampi nyt kuin
Se on ollut kertaakaan aiemmin

En tiiä mitä toi tarkottaa Samppa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja siks ajattelinkin sen olevan Masatoshi koska ensin:
- japanilainen (lapsena)
- sit 2016 ish "kuka keksi rakkauden" oo joku tuleva bf liittyy tähä

NIH. sit se biisi alko liittyy masatoshiin enemmän ku kehenkään siin 2024.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
- oo joku tuleva bf, ei COSTI

NIIN MÄ SANOIN SILLO :D koska ajattelin costia ja ajattelin sitä siit biisistä mut tiesin ettei se ollu se koska tuntu siltä jotenki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Vittu mua ei kiinnosta kenet saan ja ketä en niinku pätkääkää. Kosk mua ei haittaa jos en saa niitä.

Ainoastaan vaan koska nyt on syvästi myunghoon era niin rakastan sitä niin helvetin saatanan vitusti eikä kukaan voi ikinä koskaan ymmärtää miten paljon se mun sydäntä kosketti ja rakastan sitä aina

Mut mua ei haittaa ollenkaan se jos ja kun en saa sitä

Outoa kyllä mut se on totta. En tiedä oonko kasvanu siinä suhteessa aikuiseks verrattuna parin vuoden takaiseen ku itkin sitä etten saa eunkwangia. Oon varmaan jotenkin tottunu rakastumiseen tai kasvanu aikuiseks niin Mua ei haittaa se ajatus etten saa sitä tulevaisuudessa.

Ylös Pohja