Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Se on joka tapauksessa mun oma mussu vaikka en sen kaa ikinä oliskaa. Mitä se mua muka liikuttaa? Jos ei niin ei. Oon jo niin tottunu tähän et ei mua ahista se

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mut se on henkisesti niin lähellä mua siis tunteiden tasolla kun ne on niin syvät, niin siks sitä ei voi sanoa ihastukseks tai mikskään normaaliksi ihastukseksi.

Enemmänkin suuri rakkaus ihan vittuakaan välittämättä siitä jos se kuulostaa jollekin naurettavalta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Mitä täs ees VOI enää tapahtuu? :DDDD en näe itteäni 10 vuoden päästä (37v) en osaa aavistaakaan tilannetta sillon

Ainut minkä tiedän varmuudella on et mul ei oo silloin lapsia mut kaikki muu on ihan pimeyden peitossa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ja voitasko me vihdoin jo päästä siitä ajatuksesta että fanitus on teineille ku oon nähny jotain 50v kpop faneja myös

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ihan vaan koska se on se mitä mun sydän sanoo niin tiedän kyllä hyvinkin mitä elämältä haluan. Muuta vaihtoehtoa ei edes ole. Olisin onneton jos saisin lapsen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Siis silleen näin velanaisen näkökulmasta kuulostaa erittäin oudolta jos joku sanoo naista mammaksi joka ei ole äiti. Ja siks ulkosynnyttimetkin kuulostaa oudolta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Tää varmasti liittyy osittain mun dysforiaan et koska oon vela niin se ehkä pahentaa mun dysforiaa kun koen sitä dissosiaatioo perinteisestä naisen roolista

Ei kaikilla veloilla oo näin vakavaa dysforiaa mutta olettaisin suurimmalla osalla olevan jotain outouden ja dissosiaation tunnetta siitä että mikä mä oikeen oon kun en mä oo äiti

Ylös Pohja