Siis näin kovaa kaipausta ei edes ymmärrä. Huomaa ajattelevansa sitä ruokaa laittaessa. Ja haluais silläkin hetkellä olla sen sylissä. Enkä ees tiedä miksi.
On se vaan niin ihme juttu miks jotain ihmistä ajattelee KOKO AJAN. versus KUKA TAHANSA MUU NIISTÄ, vaikka. Danny? Kaikkihan tietää että tykkään siitä. No ajattelenko sitä näin? No en vitussa :DD siis mul on aina ollu siihen ihastumisen tunteita ihan alusta lähtien. Muistelee vaan sitä yhtäki videota missä ne treenaa ja on vitu nuoria. Kuten myös kyesang, sama juttu sinänsä. Alusta lähtien. Nää kaks oon ihan selvästi ollu jollain tasolla ainakin ihastunut niihin, ihan selvästi. Vaan en IKINÄ ajatellu kummastakaan tolleen että se ois menny sille tasolle että jotain ruokaa laittaessa tai mitä tahansa, alan melkeen itkemään koska rakastan niin paljon ja haluu koko ajan että se halais ja ois lähellä. En oo kertaakaan kummastakaan ajatellu tollasta, varsinaisesti silleen että ois mun mies, siis tolleen samalla tavalla. Mut mitä mä hoista ajattelen niin se on sitte just tätä. Ihan vittu käsittämätöntä miten voi ikävöidä, ikävöidä ja ikävöidä koko ajan, siis
Ei niinku mitä.
Ja kyl, voi olla et myös taewoo ja joon saattaa huom saattaa olla et mul on niistäki ollu omat hyvin pienet tunteensa, tosin yleensä lähinnä platonisesti, ehk jotain pienen pientä ihastumisen tunnetta joskus ollu. Its because of the softness idk ........ Mut en niistäkään ikinä ajattele näin. En kenestäkää muusta ku hoista 👍🏻😭😂 mitä vittua???? 😭 MIKS JOSTAIN IHMISESTÄ ON NOIN ja muista ei, ei vaikka olis ihastunutkin. VARSINKIN DANNY. En oo silti koskaan IKÄVÖINY SITÄ tolla tavalla.
Hoi... No mä..... Jotenkin mä ikävöin sitä jatkuvasti. Se on niin turvallinen, tärkee, tarviin sitä, rakastan enkä tiedä miksi, ei mul oo mitään syytä rakastaa sitä, jotain vaan tapahtui, mä vaan...... Mun aivot ei osaa edes olla ajattelematta sitä enää
"Jottain on tekeillä sen minä aistin, mutta en tiiä että mitä"