Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953
NYT

Mul on selkee teoria tästä nyt.

Sairastuin kehojuttuun yleisesti ottaen kunnolla 2023 alussa tai 2022. Joka tapauksessa vasta eunkwangin tapahduttua.

Kaikillahan on jotain insecurityä mutta ihan kunnolla sairastuin vasta sitten kun eunkwang oli mun elämässä jo.

Tässä nyt puhun ehkä lähinnä painosta ja ulkonäöstä, no dysforia joo mutta..... En mä tiedä.

Joka tapauksessa. Toi painojuttuhan alko huolettaa ihan eri vakavuudella vasta siinä 2023 maissa.

Silleen. En tajunnu sitä kunnolla mut luulen että se on nimenomaan siks että rakastuin. Ja HOYOUNG on tietysti toinen mut se ei ollu viel silloin.

Siis koko kehoasia huolettaa mua muutenkin liittymättä mitenkään niihin, mut tiedän silti melko varmaksi et se johtuu siitä että rakastuin Eunkwangiin.

Kas kun se ei tosiaankaan huolettanu mua tolla tasolla edes vaikka 2021. Eikä koskaan aiemmin.

Toki kännykän käyttö yleisestikin edistää sitä huolestumista mut oon kyl ollu aiemminkin melko paljon netissä ihastuksieni takii jne, tumpit sun muut

Tavallaan mietin kuitenkin että Eunkwang oli niiiiin iso asia mikä tapahtui siinä ja yleensähän muutenkin tämmöset isot elämäntapahtumat altistaa vaikka syömishäiriöille, kuulemma.

Niin se mun mielestä liittyy eunkwangiin että sairastuin tähän koko kehojuttuun yleisestikin ja aloin huolestumaan sitä aivan eri vakavuudella kuin ikinä ennen.

Sillee voi olla et se on vaikuttanut mun alitajunnassa niin paljon et oon ollu huolestunu sen takia siitä

Ja tietysti hoi nyt myös ruokkimassa sitä pelkoa

Totta kai se on koko tän ajan huolestuttanu mua muutenkin kuin liittyen niihin mut myös sit jos kuvittelee niitä tilanteita niin oon kyllä helvetin ahdistunu omasta kehostani

Ja ihan pelkästään vaatteet päälläkin :D

Et kyl se taitaa alunperin olla Eunkwang sun syytä että mä oon niin täysillä alkanu miettiä tätä....... :D tää on mun teoria anyways.

Pahasti rakastuneena ihminen on aika altis tämmöselle mielenterveyden sekoomiselle

Ja tota...............

Silleen mä ymmärrän nyt tän kyllä. Totta kai mä sairastuin ns. Kehonkuvahäiriöön siks että mä olin juuri vähän ennen rakastunu äärimmäisen voimakkaasti.

Itse asiassa kehonkuvahäiriö onkin hyvä yleisnimitys KOKO tälle jutulle. Sille mikä liittyy mitenkään kehoon. Oli se sit sukupuoli tai mikä tahansa muu.

Ei helvetti.

Nooooooooooooh

Sillä se lähtee millä on tulluki? :D eli rakkaus? :D noooohhhh...........

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Voi kyl mä tiiän miten tää menee 😂 mä taisin jotain puhua siitä elokuvamaisuudesta 😂 ja kieltämättä elokuvamaista onkin

Eihän sitä aina tajuu ensin mutta kun näkee enemmän vuosien vieriessä niin tulee aika selväks tää juoni tässä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Tarkoitan kun hoi sattui olemaan aika niin sanotusti isossa roolissa tässä kuviossa ennen kun rakastuin siihen. Enkä puhu tällä kertaa ddaragasta (sekin) vaan nimenomaan tosta ohjelmasta jota katoin eunkwangin takia (kenenpä muunkaan) ja tota...... Sehän oli todellakin.... KOHTA mun elämässä. Se oli kohta. Se oli ihan tota....... Sellanen aivan niinku merkittävä kohta 😂😂😂😂😂😂 et jos vanhana mult kysytään et muistelepa nuoruuttas niin mitäs kohtaa siinä miettii :) KYLLÄ, OHJELMAA :DDD ja se oli merkittävintä mitä mulle on tapahtunut ai jumalauta nyt huutista.

Siis tiedäthän oikeasti millainen se koko vuosi 2023 oli?

Siis todella on tää kyl tarina.

En voi sanoin kuvata mitä mulle on tapahtunut ja ei edes Dominic tarina vedä vertoja vaikka periaatteessa melkeen. Onhan sekin hullu juttu mut niinku. Mitä mulle oikeen tapahtui.

Huomaan useinkin nostalgisoivani tota aikaa vaikka varsinaisesti en ollut ihastunu siihen viel, olkoonkin että siinä saattoi joku pienenpieni tunne olla. Eunkwangiin toki olin.

Mut nostalgisoin ihan hulluna sitä kesää, ei helvetti. Se oli niin, niin, niin tärkeä kohta mun elämässä. Kuulostaa hullult mut oikeesti mä en tiedä miten edes sanoisin tän kosk ei hitto siis se merkitsee mulle ihan kaikkea.

En mä vaan voi selittää. Kai noi kaks sit on mun elämäni hirveimmät ja suurimmat rakkaudet. Se on siitä syystä niin sulonen muisto koska tosiaan se ei merkannu mulle sillon tätä mut jotenkin se on vain......... Vahvemman tuntuista kun se meni just näin. Mä sekoon.

Järkyttävä elämäntarina. En mä voi. Mul ei oo sanoja selittää mitä toi aika mun elämässä merkkaa oikeesti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Toisaalta mennään vähän taaksepäin siit 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 ennen eunkwangia jopa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Joku terapeutti kun puhuimme siit jostain seksuaalisesta ahdistelusta tms: sehän liittyy niin vahvasti vielä naiseuteen (jne blablabla mitä nyt sanoikaan)

Minä nyt: tosiaan.. hyvä kun sanoit

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Kiitos sen takia olen nykyään sekopää koska oli pakko tehä niin?

Vaikka se oli kyllä aika pieni juttu mun mielestä mut joka tapauksessa jos terapeutti näin sanoi niin voihan se olla avain 😂😂😂😂😂😂

Nimittäin helvetin sekaisin olen nykyään tästä hommasta... Ollut jo pari vuotta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Toisaalta

I flinched a little even then, kun se sanoi niin, ja tosiaan oli jo ennen eunkwangia että näin vanhast jutust kyse

Mut onhan tää nyt 10-kertaisesti naurettavampaa jo nykyään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Siis oksettaa mut tietyllä tavalla toi hetki mun elämässä tuntuu silti sellaselta turvallisemmalta hetkeltä silleen tyylillä voin ankkuroida itteni siihen ja tietää etten ole ainakaan transsukupuolinen oikeasti

Ylös Pohja