Politiikka Vihaan nykyhallitusta

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,101
Eräs sukulaiseni oli alkoholisti, joten siksi kierrän alkoholin kaukaa... Veikkaisin, että itsellänikin olisi riski alkoholismiin, joten parempi, että en edes kokeile.
Sama tekosyy kuin Donald Trumpilla.. pistää miettimään..

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,101
No, yksittäistapausten pohjalta ei kannata vielä vetää johtopäätöksiä. Et ole tainnut juuri lukea uutisia aiheesta.
Olen lukenut, ja on vanhusten oma syy jos eivät ole säästäneet parempiin hoitopaikkoihin rahaa. Ei se ole meidän tehtävä maksaa heidän elatustaan, kun itse eivät siihen viitsineet ryhtyä.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
827
Olen lukenut, ja on vanhusten oma syy jos eivät ole säästäneet parempiin hoitopaikkoihin rahaa. Ei se ole meidän tehtävä maksaa heidän elatustaan, kun itse eivät siihen viitsineet ryhtyä.
Heii miten tavallinen ihminen voi säästää hoitopaikkaansa rahaa? Yksityinen hoito on todella kallista.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,101
Heii miten tavallinen ihminen voi säästää hoitopaikkaansa rahaa? Yksityinen hoito on todella kallista.
Ne eläkkeet, ne eläkkeet! Olisivat säästäneet rahaa vanhuuttaan varten, kuten esimerkiksi sinä joudut tekemään näiden nykyeläkeläisten ahneuden takia. Luuletko tosiaan, että ne maksut joita sukupolvemme maksavat, tulevat ikinä hyödyttämään meitä?

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
192
välttelin tän keskustelun avaamista koska tiesin että tää on kunnon dumpster fire ja sitä se olikin nyt kun sen avasin XD

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
827
Ne eläkkeet, ne eläkkeet! Olisivat säästäneet rahaa vanhuuttaan varten, kuten esimerkiksi sinä joudut tekemään näiden nykyeläkeläisten ahneuden takia. Luuletko tosiaan, että ne maksut joita sukupolvemme maksavat, tulevat ikinä hyödyttämään meitä?
No joo, tajuan... D;

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Reaktioarvo
1,655
Sama tekosyy kuin Donald Trumpilla.. pistää miettimään..
No, toinen syy on se, että häpeän riittämiin jo selvänä tapahtuneita möläytyksiäni ym., joten en viitsi pahentaa asiaa alkoholilla. Trump tuskin osaa hävetä, tai jos vahingossa on vähällä niin tehdä, valehtelee itselleen ja muille "korjatakseen" tilanteen...

Ylös Pohja