Politiikka Vihaan nykyhallitusta

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,091
No, yksittäistapausten pohjalta ei kannata vielä vetää johtopäätöksiä. Et ole tainnut juuri lukea uutisia aiheesta.
Olen lukenut, ja on vanhusten oma syy jos eivät ole säästäneet parempiin hoitopaikkoihin rahaa. Ei se ole meidän tehtävä maksaa heidän elatustaan, kun itse eivät siihen viitsineet ryhtyä.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
827
Olen lukenut, ja on vanhusten oma syy jos eivät ole säästäneet parempiin hoitopaikkoihin rahaa. Ei se ole meidän tehtävä maksaa heidän elatustaan, kun itse eivät siihen viitsineet ryhtyä.
Heii miten tavallinen ihminen voi säästää hoitopaikkaansa rahaa? Yksityinen hoito on todella kallista.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,091
Heii miten tavallinen ihminen voi säästää hoitopaikkaansa rahaa? Yksityinen hoito on todella kallista.
Ne eläkkeet, ne eläkkeet! Olisivat säästäneet rahaa vanhuuttaan varten, kuten esimerkiksi sinä joudut tekemään näiden nykyeläkeläisten ahneuden takia. Luuletko tosiaan, että ne maksut joita sukupolvemme maksavat, tulevat ikinä hyödyttämään meitä?

noitis

väsyttää
Reaktioarvo
190
välttelin tän keskustelun avaamista koska tiesin että tää on kunnon dumpster fire ja sitä se olikin nyt kun sen avasin XD

Ylös Pohja