Myrskyvaroitus
Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
- Liittynyt
- 2.2.2021
- Viestejä
- 8,416
- Reaktioarvo
- 6,926
- AP AP
- #31
Ai niin enhän mää sitäkään tainnu mainita taas XD Psykologiaa pyrin opiskelemaan!Mikä ala?
Ai niin enhän mää sitäkään tainnu mainita taas XD Psykologiaa pyrin opiskelemaan!Mikä ala?
Siihen nähden hyvä varasija, koska vaikea ala päästä sisään! Mä olen varasijalla 6 energia- ja ympäristöinsinööriksi ja hyväksytty alustavasti tradenomiksi.Ai niin enhän mää sitäkään tainnu mainita taas XD Psykologiaa pyrin opiskelemaan!
No joo oon toki ilonen et oon näinkin hyvällä varasijalla koska on ehkä iiiihan pieni mahis päästä sisään :'D En vaa pysty käsittää et miten voi E:n papereilla jäähä näin kauas jopa Oulussa joka ei kuitenkaan oo kovin monen ykkösvaihtoehto 🥲 Nyyhkistä.Siihen nähden hyvä varasija, koska vaikea ala päästä sisään! Mä olen varasijalla 6 energia- ja ympäristöinsinööriksi ja hyväksytty alustavasti tradenomiksi.
Mä en aio paikkoja ottaa vastaan kun sain just töitä. 😊 Uskon että siellä on muitakin mun kaltaisia myös sun jonossa, mutta itse en saa varasijan takia vielä hylättyä omaa paikkaani.No joo oon toki ilonen et oon näinkin hyvällä varasijalla koska on ehkä iiiihan pieni mahis päästä sisään :'D En vaa pysty käsittää et miten voi E:n papereilla jäähä näin kauas jopa Oulussa joka ei kuitenkaan oo kovin monen ykkösvaihtoehto 🥲 Nyyhkistä.
Ja onnee opiskelupaikasta otit sitä vastaan tai et! Ja varmasti toi toinenki jono vielä liikkuu sen 6 paikkaa eteenpäin
Sama mulla, vaikka tulin varasijalta hyväksytyksi Helsingin yliopiston soveltavaan psykologiaan. Varasijalta voi tulla hyväksytyksi 4.8. saakka, ei siis kannata murehtia vielä @Myrskyvaroitus .Mä en aio paikkoja ottaa vastaan kun sain just töitä. 😊 Uskon että siellä on muitakin mun kaltaisia myös sun jonossa, mutta itse en saa varasijan takia vielä hylättyä omaa paikkaani.
No siis joo onhan tässä aikaa pitkä aika vielä mut en silti usko et tuun pääsee 🥲 Jos oisin tulosten ekana päivänä ollu jotai 40 sijaa edempänä niin sit oisin vielä hyvin toiveikas.Sama mulla, vaikka tulin varasijalta hyväksytyksi Helsingin yliopiston soveltavaan psykologiaan. Varasijalta voi tulla hyväksytyksi 4.8. saakka, ei siis kannata murehtia vielä @Myrskyvaroitus .
Hei, se vaatii vaan vähän aikaa ja opiskelua. En minäkään päässyt heti kouluun, vaikka olen maailman älykkäin mies.Mikä tilanne nyt. Kumpa kouluun pääsisi tostanoinvaan...