Yhteishaku & pääsykokeet Oon varasijalla 91...

Yhteishaku, pääsykokeet, valintakokeet.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,924
Siihen nähden hyvä varasija, koska vaikea ala päästä sisään! Mä olen varasijalla 6 energia- ja ympäristöinsinööriksi ja hyväksytty alustavasti tradenomiksi.
No joo oon toki ilonen et oon näinkin hyvällä varasijalla koska on ehkä iiiihan pieni mahis päästä sisään :'D En vaa pysty käsittää et miten voi E:n papereilla jäähä näin kauas jopa Oulussa joka ei kuitenkaan oo kovin monen ykkösvaihtoehto 🥲 Nyyhkistä.
Ja onnee opiskelupaikasta otit sitä vastaan tai et! Ja varmasti toi toinenki jono vielä liikkuu sen 6 paikkaa eteenpäin

Hydrangea

Asiantuntija
Reaktioarvo
314
No joo oon toki ilonen et oon näinkin hyvällä varasijalla koska on ehkä iiiihan pieni mahis päästä sisään :'D En vaa pysty käsittää et miten voi E:n papereilla jäähä näin kauas jopa Oulussa joka ei kuitenkaan oo kovin monen ykkösvaihtoehto 🥲 Nyyhkistä.
Ja onnee opiskelupaikasta otit sitä vastaan tai et! Ja varmasti toi toinenki jono vielä liikkuu sen 6 paikkaa eteenpäin
Mä en aio paikkoja ottaa vastaan kun sain just töitä. 😊 Uskon että siellä on muitakin mun kaltaisia myös sun jonossa, mutta itse en saa varasijan takia vielä hylättyä omaa paikkaani.

Ylös Pohja