Mielenterveys Kävin py:n kanssa sen vanhempien mökillä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,930
Eli samalla mökillä jolta lähtiessä viime vuonna ajauduttiin metsään. Mietin jo etukäteen et tuntuu vähän epämukavalta ajaa sitä samaa tietä ja no, aloinkin sit tärisee ja lopulta itkee siinä tapahtumapaikan ohi mennessä :) Sama sit myöhemmin kun lähdettiin sen vanhempien kanssa Haaparantaan käymään ja ajettiin siitä samasta kohdasta. En ollu aatellu et reagoisin ihan niin vahvasti mut no toisaalta oon aina ollu aika herkkätunteinen.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,930
Sit ku py vei mut kotiin niin ajettiin onneksi eri kautta ku sekää ei oikee pidä sill tiellä ajamisesta vieläkään vaikka onki useamman kerran sen jälkeen menny siitä. Mulle tuo oli eka kerta viime kesän jäläkee ku kävin siellä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,259
Tietysti tuollaisesta jää trauma, enemmän ihmettelen sitä miten vain se tien pätkä aiheuttaa epämukavuutta eikä muut vastaavanlaiset tiet.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,930
Tietysti tuollaisesta jää trauma, enemmän ihmettelen sitä miten vain se tien pätkä aiheuttaa epämukavuutta eikä muut vastaavanlaiset tiet.
Kyllä mulle tulee ahdistusta lähes aina ku istun auton kyytissä vänkärin paikalla :'D Etenki just sillee vasemmalle kaartuvat kurvit koska meidän piti ajaa vasemmalle mut auto sit lähtiki oikealle.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,259
Kyllä mulle tulee ahdistusta lähes aina ku istun auton kyytissä vänkärin paikalla :'D Etenki just sillee vasemmalle kaartuvat kurvit koska meidän piti ajaa vasemmalle mut auto sit lähtiki oikealle.
No, itse en voi pelata mitään pallopelejä tai ottaa heittämällä vastaan mitään, ellei asiaa heitetä alakautta vaikka aikaa on jo 13 vuotta.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,930
No, itse en voi pelata mitään pallopelejä tai ottaa heittämällä vastaan mitään, ellei asiaa heitetä alakautta vaikka aikaa on jo 13 vuotta.
Auts, onko osunu pahasti päähän pallo tms? Jos saa kysyä.

Mut joo veikkaan itekki et tuun varmaan vielä monia vuosia säikkymään autossa ollessa. On se onneksi helpottanu aika paljon vuoden aikana eikä enää etukäteen pelota mennä auton kyytiin ku alussa pelotti sekin.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,930
Toisaalta ite auton ajaminen on mulle ihan ok, ei stressaa eikä pelota yhtään. Ehkä siinä on se et ku kuitenki ajaessa on ite se joka kontrolloi tilannetta kun taas sitä matkustajana ei voi tehä oikeastaan mitään.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,259
Auts, onko osunu pahasti päähän pallo tms? Jos saa kysyä.

Mut joo veikkaan itekki et tuun varmaan vielä monia vuosia säikkymään autossa ollessa. On se onneksi helpottanu aika paljon vuoden aikana eikä enää etukäteen pelota mennä auton kyytiin ku alussa pelotti sekin.
Ei, vaan ex-avopuoliso (demittäjä hänkin) pisti joka perjantai hulinaksi heittelemällä asioita, puukottamalla mm. päähän ja muuta kivaa. Uskoin loppuun asti, että voin parantaa hänet. Säpsähdän myös sitä, jos jokin asia tai toisen ihmisen käsi on lähellä kasvojani.

Ylös Pohja