Mielenterveys Kävin py:n kanssa sen vanhempien mökillä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,930
Eli samalla mökillä jolta lähtiessä viime vuonna ajauduttiin metsään. Mietin jo etukäteen et tuntuu vähän epämukavalta ajaa sitä samaa tietä ja no, aloinkin sit tärisee ja lopulta itkee siinä tapahtumapaikan ohi mennessä :) Sama sit myöhemmin kun lähdettiin sen vanhempien kanssa Haaparantaan käymään ja ajettiin siitä samasta kohdasta. En ollu aatellu et reagoisin ihan niin vahvasti mut no toisaalta oon aina ollu aika herkkätunteinen.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,930
Sit ku py vei mut kotiin niin ajettiin onneksi eri kautta ku sekää ei oikee pidä sill tiellä ajamisesta vieläkään vaikka onki useamman kerran sen jälkeen menny siitä. Mulle tuo oli eka kerta viime kesän jäläkee ku kävin siellä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,258
Tietysti tuollaisesta jää trauma, enemmän ihmettelen sitä miten vain se tien pätkä aiheuttaa epämukavuutta eikä muut vastaavanlaiset tiet.

Myrskyvaroitus

Reaktioarvo
6,930
Tietysti tuollaisesta jää trauma, enemmän ihmettelen sitä miten vain se tien pätkä aiheuttaa epämukavuutta eikä muut vastaavanlaiset tiet.
Kyllä mulle tulee ahdistusta lähes aina ku istun auton kyytissä vänkärin paikalla :'D Etenki just sillee vasemmalle kaartuvat kurvit koska meidän piti ajaa vasemmalle mut auto sit lähtiki oikealle.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
9,258
Kyllä mulle tulee ahdistusta lähes aina ku istun auton kyytissä vänkärin paikalla :'D Etenki just sillee vasemmalle kaartuvat kurvit koska meidän piti ajaa vasemmalle mut auto sit lähtiki oikealle.
No, itse en voi pelata mitään pallopelejä tai ottaa heittämällä vastaan mitään, ellei asiaa heitetä alakautta vaikka aikaa on jo 13 vuotta.

Ylös Pohja