Apua :DDDDD huudan. Muutenkin mut tää somekeskustelu on nii outoa must
"No miehen kanssa hellyyden osoitukset normaaleja, jotkut toiset taas ei..."
En kyllä ite kaikesta huolimatta ajattele jostain syystä että ei olisi NORMAALEJA. mä ajattelen että ne on normaaleja ei tosin mulle mutta joku toinen on erilainen. Itehän en naisista pidä mut ei se mulle kuulu jos joku toinen pitää. En tajua sitä mutta en nyt sanois ettei se oo normaalia. Tai no, oonhan mä sanonut heteromiehistäkin sitä että ihan vitun omituista pitää naisista, mutta se on vähän eri asia kun kyse ei oo siitä homoseksuaalisuudesta vaan siitä jos mies tai nainen pitää naisista. Mutta ne on vaan erilaisia ihmisiä kun mä. Juu kyl mä voin ihan suoraan sanoa etten voi ymmärtää heteromiestä millään helvetilläkään, mutta ne nyt sitten on vaan erilaisia kun minä. Idk 🤷🏻 miehistä pitäviä ymmärrän oli ne sitten homomiehiä tai heteronaisia, mutta ne jotka pitää naisista niin.. emt, ne nyt sitten on vaaan erilaisia kun minä. Mitäs siinä muuta?
Sit viel kommentti tuol: "mies on aina mies" tai jotain vastaavaa :D juu, ehkä mulle. Mut en mä ymmärrä miten jollain voi olla jotain vastaan jos kaks naista seurustelee keskenään. Siis toi oli noin outo kommentti siel :D joltain mieheltä. Silleen...... "Mies on aina mies" ???? :D HÄH :D joo, mulle kyllä, en mä nyt naisen kanssa seurustelis, mut niinku... Mitä :--------D kyllä mä silti jollain lailla tajuan sen että joku ihminen nyt vaan on erilainen. Eli tän kommentoijan mukaan hänenkin itsensä pitäis olla homomies kun "mies on aina mies" :D ehkä se onkin 🤔
En oikein ymmärrä.
Juu mies on aina mies MULLE mut jos joku nainen tahtoo olla naisen kans niin mitä väliä mulle? Omituista kyllä mut jotkut oikeasti näköjään rakastuu naisiin. Itsehän en tajua.
Eikä mullakaan ole niin että voisin rakastaa ketä tahansa miestä. En voi. Juu jos myunghoon ois biologinen nainen en koskaan olis rakastunut siihen, koska no, se olis ihan eri ihminen muutenkin silloin, et joo kyllä sillä on väliä, mut en mä pysty rakastaa ketä tahansa miestä niinku sitä. En mä pysty ajatella silleen. Joten siinäkin mielessä kuulostaa hassulta kommentilta koska ei se ole ainoa asia mikä merkitsee. Mulle ainakin pitää olla mies mut pitää olla myös tietynlainen. Eli tollanen 😭 huutista. Wäääh. Rakastan sitä niin kovasti 😂
Mut joo. Todella omituisia kommentteja. Ehkä munkin jutut on omituisia mutta kuitenkin. Ei tulis mieleen sanoa ihan noin. Jos joku on onnellinen naisen kanssa niin sehän on vaan hienoa en vain kertakaikkiaan käsitä MITEN on mahollista.
Itse asiassa tää on aika outoa, koska kun näin ton uutisen niin olin weirdly happy. Siis joskus jos nään naisparin niin se tekee mut jotenkin weirdly iloiseksi, en ymmärrä miksi koska omalle kohdalle mä en sitä voi kuitenkaan kuvitellakaan koska mua alkaa oksettaa jos mun pitäis seurustella naisen kanssa henkilökohtasesti. Jotenki pidän tota silti jollain lailla ns. Söpönä, tai silleen se tekee mut jotenkin iloiseks, mut eikse vaikuta vähän siltä niinku sil ois jotain henkilökohtasta merkitystä mulle? Vai onkse reaktio jääny vaan siitä ku oon kuitenkin ex-bi :D et oon tottunut reagoimaan niin.