Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973

Lol jos koskaan hankin kissoja enää niin can i just be a cat PARENT? cause i cant stand "cat mom" like it physically repulses me and i can't be a cat dad so

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Mut oikeesti MISSÄ ON BORAMI

viimeks oon nähny vaa hobi ja bbong sen instas

Entä jinjin (jingjing?)

Are they alive 🥺

Ja mikä se helvetin kukko siin oli 😂

달 joku

+ Ne lukuisat muut kissat ja koirat

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
RANDOM 😂😂😂 mut muistin myunghoonin leg hair yms ja masatoshin arm hair etc

Juuh ok

Mut muutenki hoony has the cutest feet ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

🤦🏻

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
APUA

sateenkaaria on edelleen niin merkitsevä kappale

Varmaan 10 vuotta sitten kuuntelin tätä ja silloin 😭 aloin tykätä opettajastani ja mul tuli kriisi. Ja vaikka se on pride teemainen biisi. Niin. Se sit meni näin. Ja joo. Ja emt mut saaga jatkuu ja biisi merkitsee enemmän samaa. Sillon mul oli aito kriisi siit kyl. Koska olin kuitenkin 10 vuotta nuorempi sillon niin totta kai sillon en ollu viel tottunu ja olin aidosti silleen "mitä tää nyt on". Olin kumminki varmaa 17 sillon. Koska must se oli 2016 kevääl. Nii kai sä ny 17-vuotiaana oot sillee "mitä vittua 😭" jos ihastut sellaseen täysin setämiehen näköseen opettajaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
APUA

sateenkaaria on edelleen niin merkitsevä kappale

Varmaan 10 vuotta sitten kuuntelin tätä ja silloin 😭 aloin tykätä opettajastani ja mul tuli kriisi. Ja vaikka se on pride teemainen biisi. Niin. Se sit meni näin. Ja joo. Ja emt mut saaga jatkuu ja biisi merkitsee enemmän samaa. Sillon mul oli aito kriisi siit kyl. Koska olin kuitenkin 10 vuotta nuorempi sillon niin totta kai sillon en ollu viel tottunu ja olin aidosti silleen "mitä tää nyt on". Olin kumminki varmaa 17 sillon. Koska must se oli 2016 kevääl. Nii kai sä ny 17-vuotiaana oot sillee "mitä vittua 😭" jos ihastut sellaseen täysin setämiehen näköseen opettajaan
Edelleen samaa*

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Tähän juttuun oon kyllä sit kuitenkin jokseenkin kasvanu aika hyvin (kuitenkin tavallaan! :D)

Mut arvaa mihin en oo kasvanu vieläkään huoh? No sukupuoleen tietenkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ja lasketaaks mua oikeesti 🏳️‍🌈 tähän koska no pidän vain miehistä, oon tavallaan cis koska en tunnusta transsukupuolisuutta sinänsä ja muutenkin aion parantua ja tälleen. Mut tavallaan trans koska no, miltä näyttää. Ja no aseksuaalisuus 😭 mä en vieläkään tajua ihan miks se yks sano et voisin olla demiseksuaali 🗿

Joten.. njoo :D

Ylös Pohja