Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Also: 20 vuoden päästä pystyt hyvin tunnistamaan snappisensuroimattoman käyttäjät tältä ajalta kun kyselet kaikilta muistatko toffer-murun

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ps. Mistä tulikin mieleeni, toivottavasti tää foorumi jää ikuisesti näin pieneksi, sillä enhalua että tänne ilmestyy porukkaa ja kaikki ulkopuoliset alkaa kommentoimaan esim tähän kesuun 😭 älä kasva varasija

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Nään jo mielessäni sen ku tähän kesuun ilmestyy kommentteja tyyliin perus reddit ämmiltä esim "mitä vittua" ja "ootteks jo tehny huoli-ilmotuksen täst tyypist nimittäin tosi sairasta settiä" ja "huoh kuinka säälittävä tyyppi" :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Nään jo mielessäni sen ku tähän kesuun ilmestyy kommentteja tyyliin perus reddit ämmiltä esim "mitä vittua" ja "ootteks jo tehny huoli-ilmotuksen täst tyypist nimittäin tosi sairasta settiä" ja "huoh kuinka säälittävä tyyppi" :D
Nimittäin tän tyyppinen reaktio oli av:lla mun juttuihin enkä sinne enää koskaan postaa luultavasti 😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
"Ap on puppa, pera55, hokkajankkis, trollienkuningas, ööö, henna, Pauliina, ihmislaumat, ym trollaajan takana."

Ainiin, "ööh ihmisjoukot"

Miks mua naurattaa nää 😭 ehkä siks kun se oli muutenki elämäni hulluinta aikaa?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ei jumalauta voi olla noin väsyny

Mä: MIKÄ S OLIKAAN, MULLE TULEE MIELEEN VAAN SHINHWA

lopeta :D mut toi johtuu siit et shinhwa on niin merkittävä keissi mun polulla... Ja tutumpi kun sechskies

Ja siis tiesin tietenkin oon sen verran paljon kattonu hsgr juttuja et muistan kyllä et jiwon on siinä mut ku en yhtäkkiä vaan pariin sekkaan muistanu sen nimeä, siis sechskies

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Sit olin vaa sillee "s... S.... Mikä se nimi olikaan... Shinhwa" siis tulee vaa automaattisesti ainoona mieleen :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Sekä "on joka ainoolla pallo hukassa" sillä aloin sanomaan sitä niihin aikoihin

Ja muutenki toi video on koko syksy 2025, heti ku ajattelen syksyä 2025 ni ensimmäisen tulee mieleen toi vide, mitä vittua se kertoo 😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Oooo zeno on hieno nimi

Jos vaihtaisin miehen nimen niin zeno ois yks vaihtoehto

Mut en kuitenkaan vaihda koska miks tekisin niin kun aion muutenkin parantua, enkä aio mennä transpolille. Tuskin sillon vaihdan nimeä ja juridista sukupuoltakaan.

Ylös Pohja