Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Joten miks mä olisin surullinen mun kissoista? Ainoastaan ehkä siitä että jälleennäkemisen odotus on pitkä, mut eiköhän sen jaksa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
"Aiemmissa väestötutkimuksissa vapaaehtoisesti lapsettomien osuudeksi mitattiin tyypillisesti 2–4 %, mutta tuoreempien arvioiden mukaan luku on ylittänyt 10 prosentin rajan"

Lol selvä mutta edelleen REILUSTI suurin osa haluaa lapsia, niinkun on kyllä huomattu. Ja valitetaan ettei oo tarpeeksi lapsia. Selvä homma. No lisäksi on tahattomasti lapsettomat.

Anyways: hohhoijaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Tuli vain mieleen kun mun kavereilla on lapsia, ja about kaikilla ammattihenkilöillä joiden kaa oon tekemisissä on lapsia, siis nuoremmillakin. Niin halusin tarkistaa mikä se osuus on kun tuntuu että veloja on niin harvassa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Haluisin niin muuttaa nimeni miehen nimeksi, mutta en juridista sukupuolta, vaan siksi koska siin on tosi paljon työtä. Tai periaatteessa voisin senkin. Mutta. No joo. Järkevin kai olis aloittaa juridisesta sukupuolesta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Oota 30-vuotiaaks nii ei tarvi mennä armeijaan tai sivariin. Ainiin, en varmaan joutuis kumpaankaan mielenterveyssyiden takia. Tai jos joutuisin menisin ehdottomasti sivariin. Ei mun kunto armeijaa kestä. Ei kyllä sivariakaan mut jos ne katsois että juu kestää, niin kai se olis sinne mentävä. Armeija nyt on ihan viimeinen paikka. Mut joo luultavasti vaihdan sen muutenkin aikaisintaan 30-vuotiaana kun mun pitää vielä tässä miettiä ja oottaa että parantuisinko sittenkin vielä. Nimittäin se on niin työläs asia että mieluummin oottaisin vielä et voisinko mieluummin parantua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Huutista kun vaihtaisin sen esim näin 28-vuotiaana ja tulis postia että juu kutsuntoihin. No ei siinä mitään, mikäs siinä, en mä tällä mielenterveydellä joutuis kuitenkaan yhtään mihinkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Toisaalta mä joka päivä: joku sattuu mut en tiiä mikä on. Enhän tiiä mikä tääkään on. Tiiän vaan että joku sattuu, mistä se kipu nyt sit ikinä johtuukaan. Sillehän voi olla montakin syytä. En tiedä kehon toiminnasta mitään (enkä haluakaan tietää)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
No ei todellakaan tehnyt mitään väärää, mammalla oli vaan selvästi jotain omia ongelmia 😂 Mua muutenkaan haittaa miehet naisten vessassa, jos ihan selkeesti ovat vaikka lasten takia, eikä tirkistelemässä. Miesten vessat on yleensä paljon huonomassa kunnossa + ei minkäänlaisia hoitopöytiä tms. niin ei yks vaipan vaihto mun pissahetkeä häiritse.

Siis edelleen minkä takia naista sanotaan mammaksi jos ei tiedetä onko se äiti vai ei? Tässä oli kyse 40-vuotiaasta naisesta, josta wi tiedetty oliko lapsia. No kai mäki oon sit 40-vuotiaana mamma, näin ikuisesti lapsettomana. Selvä homma.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Redditin bännit on ihan hulluja muutkin saa aivan naurettavista syistä niitä.

Ja nyt en pääse enää tililleni :((((((( voin lukea reddittiä ilman kirjautumista, mut en pääse enää käsiksi tiliini. Enkä todellakaan viitsisi alkaa mitään ban appeal hommaa tekemään, vaikka haluaisinkin säilyttää tilini. Mutta se tuskin onnistuisikaan. Taitaa olla pakko hyväksyä et mun tili on ikuisesti mennyttä :(((((((((( eniten vituttaa sen avatarin takia lol kosks mulla on muistot siitä, ja muutenkin.

Harmittaa että reddit bännää ihmisiä syistä kuten (mun tapauksessa):

- i hope karla homolka has a heart attack, why is she still alive

Murhaajaraiskaajalle ei siis saa toivoa kuolemaa yms., selvä pyy, fiksua toimintaa reddit.

- i hope someone shoots him in the eye too

Mies joka ampui kissaa, eli sitäkään ei saanut sanoa.

Ja viimeisenä, kirsikkana kakun päällä, ja siis tätä mä en varsinkaan ymmärtänyt:

- if you dont have anything nice to say dont say anything at all. As someone with bdd thats really triggering. I hope you get bdd too. Its a nice disorder, it makes you wanna die/kill yourself

Siis jotai ton tyylistä.

Juuh.. noista sit mut bännättiin pysyvästi koko redditistä:----D en tavallaan kaipaa sitä kommentointimahdollisuutta sinänsä, siellä vaan ajautuu just kaikenlaisiin väittelyihin ja menettää hermonsa, mut............ Kaipaan avatariani jne. Ja pelkään sitä että jos poistan ja asennan redditin uudelleen, teen uuden tilin uudella sähköpostilla ja niin edelleen, niin sit jos se onnistuu ja saan uuden tilin käyttöön ja pystyn taas kirjottaa niin sit taas alkaa ahistaa sen takii.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Vituttaa vaan koska yritin selata nsfw subia pelkkiä kommentteja niin eiku se näyttää kaikki ne kuvat vaikka nimenomaan en halunnut nähdä niitä. Ei se täydellisesti toimi kirjautuneenakaa mutta paremmin silti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Niin käytännön syist ois hyvä olla kirjautunu et se sumentais edes vähän paremmin. Ei kiinnosta kattoo alastomia naisia jos voinvaa lukee ne kommentit huohh

Ylös Pohja