Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Joten miks mä olisin surullinen mun kissoista? Ainoastaan ehkä siitä että jälleennäkemisen odotus on pitkä, mut eiköhän sen jaksa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
"Aiemmissa väestötutkimuksissa vapaaehtoisesti lapsettomien osuudeksi mitattiin tyypillisesti 2–4 %, mutta tuoreempien arvioiden mukaan luku on ylittänyt 10 prosentin rajan"

Lol selvä mutta edelleen REILUSTI suurin osa haluaa lapsia, niinkun on kyllä huomattu. Ja valitetaan ettei oo tarpeeksi lapsia. Selvä homma. No lisäksi on tahattomasti lapsettomat.

Anyways: hohhoijaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Tuli vain mieleen kun mun kavereilla on lapsia, ja about kaikilla ammattihenkilöillä joiden kaa oon tekemisissä on lapsia, siis nuoremmillakin. Niin halusin tarkistaa mikä se osuus on kun tuntuu että veloja on niin harvassa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Haluisin niin muuttaa nimeni miehen nimeksi, mutta en juridista sukupuolta, vaan siksi koska siin on tosi paljon työtä. Tai periaatteessa voisin senkin. Mutta. No joo. Järkevin kai olis aloittaa juridisesta sukupuolesta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Oota 30-vuotiaaks nii ei tarvi mennä armeijaan tai sivariin. Ainiin, en varmaan joutuis kumpaankaan mielenterveyssyiden takia. Tai jos joutuisin menisin ehdottomasti sivariin. Ei mun kunto armeijaa kestä. Ei kyllä sivariakaan mut jos ne katsois että juu kestää, niin kai se olis sinne mentävä. Armeija nyt on ihan viimeinen paikka. Mut joo luultavasti vaihdan sen muutenkin aikaisintaan 30-vuotiaana kun mun pitää vielä tässä miettiä ja oottaa että parantuisinko sittenkin vielä. Nimittäin se on niin työläs asia että mieluummin oottaisin vielä et voisinko mieluummin parantua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Huutista kun vaihtaisin sen esim näin 28-vuotiaana ja tulis postia että juu kutsuntoihin. No ei siinä mitään, mikäs siinä, en mä tällä mielenterveydellä joutuis kuitenkaan yhtään mihinkään.

Ylös Pohja