Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Mut ei se mitään. Elämä on elämää mä otan sen kaiken, sen alun ja sen lopun ja sen jokaisen vaiheen 😳

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mut edelleen toivon et kuolen tarpeeksi nuorena ettei musta tuu koskaan mummoa koska se näyttäis jo liian pahalta ja itkisin joka päivä

Ihan ku nyt ei näyttäis :D hyi vittu. Ja kyllä puhun tisseistä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mut edelleen toivon et kuolen tarpeeksi nuorena ettei musta tuu koskaan mummoa koska se näyttäis jo liian pahalta ja itkisin joka päivä

Ihan ku nyt ei näyttäis :D hyi vittu. Ja kyllä puhun tisseistä
Tää on kyl real, siis näyttää ihan liian pahalta nyt mut se on sit viel tästäki downgrade

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Mut joskus tulee itestäni sellanen olo et oonko oikeesti oikee ihminen koska kuka voi olla tällänen :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
R/a_cups

I dont like that either mut paaaaaaaaaaaljon paremmat ottaisin noi kiljuen riemusta verrattuna omiini

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Taas r/saggyn lyhyt selaus osoittaa että oon wired täysin eri lailla kuin some of these guys. En voi uskoa että ne ajattelee noin. Täysin päinvastainen ajattelutapa kun mulla. En käsitä miten aivot voi olla ihmisillä niin erilaiset. Herranjestas. Those tits are the ugliest thing I've ever seen ja noi vaa "perfect" ja "you have given me an instant hardon"

What the hell

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Saggy kink on jotain niin outoa

Menofilia on jotain niin outoa

Liking any boobs on jotain niin outoa

Liking female hips on jotai nii outoa

Liking pussy on jotai nii outoa

Liking female voices on jotai nii outoa

And i could go on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ehkä se on sama ku tykkään nimenomaan chubby myunghoonist kans jostai syystä

Normaalisti en ees oo mikää fat fetishist kai mut chubby myunghoon on maailman ihanin 🩷 no on se kyl laihanaki. Mut i just love his chubby era so much mä en tiedä miks mä en osaa selittää he's so perfect. He just makes me feel things. Actually chubby = safe, to me. Mut pelkästään myunghoonin kohal ei mitenkään yleisesti. So i love his chub eras.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
YYYYH why did he fix his teeth that was the cutest thing in the whole wide world

No okei on se söpö nykyisilläki hampaillaan ei se sen söpöyttä vähennä mut i fucking adore his tooth gap era 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕 always and forever 🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ baby

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Rakastun kaikkeen siinä niin pahasti vieläkin

Huoh

Rakastun uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja sydämessä läikehtii ikuisesti ja ikuisesti näköjään

Maailman tärkein maailman rakkain maailman ihanin maailman turvallisin mun OMA rakas 😔

noni

Ylös Pohja