Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
Mua niin naurattaa kun opamox määrättiin alunperin sertraliinin ALOITUKSEN TUEKSI. okei, tää ei oo sertraliini vaan vortioksetiini, mut :D tää ei oo enää mitään aloitusta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ja bentsojen käyttö altistaa muistisairaudelle mutta no mun kohalla ei sinänsä mitään koska tuskin elän niin vanhaksi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
"Lyhyt kuuri tai satunnainen käyttö on yleensä turvallista."

No ei voi sanoo lyhyeks kuuriks tai satunnaiseks käytöks ehkä

Aika paska homma ku piti ne koskaa alottaa

Mitäs määräsivät mulle niitä vaikken edes pyytänyt ensimmäisellä kerralla. Määräsivät joulukuussa ja vitkuttelin aloitusta varmaankin helmikuuhun asti. Mut sen jälkeen onkin sitten käytetty ja käytetään yhä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Huutista kun se kandi määräs mulle toisen purkin mut sanoi kuitenkin et hätä tapauksiin et koita välttää päivittäistä käyttöä. No joo, nyt oonki ottanu ehk 2 tabua siitä ööö 1.7. lähtien joten ei nyt usein

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Turhaan mä periaatteessa tänäänkin sen otin, sillä se ei mun oloa parantanut ainoastaan lopetti sen fyysisen itkemisen/hyperventiloinnin/hysteerisyyden/paniikin

Olo on edelleen niin paska kun olla ja osaa, en vain enää huuda ja itke ja fyysisesti panikoi ja hauko henkeä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
I wish there was more bbong & borami content too :D koska se oli siltä ajalta kun sil olo vaan hobi

Ja ehkä jinjin

Ylös Pohja