Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
En jaksa enää päivääkään :D opamox poisti pahimman paniikin, nyt kuitenkin oon tarpeeksi paniikissa ja ahdistunut että en jaksaisi elää vieläkään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ihan turhaan odotan fobian loppumista, ei se lopu.

Vai pitäiskö sanoa fobioiden.

Oli nimittäin taas tosi kiva: ylipäänsä liikkua ilman binderia tai rintsikoita. Joista nyt läheskään kaikki ei edes ole toimivia itse asiassa on ehkä vain yhdet jotka toimii ja ne on liian pienet joten tilanne on sama kun binderin kanssa: en voi pitää kauan koska puristaa. Mutta ne on melkein ainoat mitkä tuntuu toimivan tarpeeksi hyvin siihen pahuuteen, joka on: liikkuminen.

Fobiat jatkaa antamistaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Jos mun käsi koskee sitä kohtaa niin vittu. Tai jos joku ovi osuu siihen kohtaan niin vittu. En halua että mikään osuu siihen tai että nään niitä tai että ne liikkuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Raskaita nämä päivät niin
Enkä tiedä kuinka tästä pois omin jaloin pääsee
Elämään ei saa varoitustarraa
Ja vaikka saisikin, kuka niitä noudattaa?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Sekositkin sitten vähän pidemmäksi aikaa, minkä kyllä tiesinkin jo sillon

Hyi vittu taas mun kädet koskettaa tota kohtaa, miten voi olla niin vaikeeta olla puhelimella koskettamatta sitä kohtaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
honestly I call bullshit on that. Maybe in certain circumstances, ie being at home, being ready for sex, etc. but there is no way guys like the random boners that happen while they're doing a meeting or out and about.

😏

🫠

😐

Okei en tiiä mut ehkä jotkut on silleen samalla tavalla ku mä tisseistä et ne haluu sen oikeesti pois

I mean sure, trans women want it gone

But yeah

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Niiku mäki haluun tän OIKEESTI POIS

ei pitäis ees kirjottaa tästä mut katoin yhtä kuvaa ja ajattelin et toivottavasti, toivottavasti mä saan sen leikkauksen EDES ennen kun täytän vaikka 60. Must alkaa oikeesti tuntua siltä etten koskaan vaan voi saada sitä. Tuli ihan hirveä paniikki kun ajattelin miten paljon pahemmalta ne näyttää vanhana. En haluu oikeasti elää sinne asti tai sitten mä tarviin sen leikkauksen ennen sitä. En ikinä vois olla onnellinen silloinkaan ilman sitä leikkausta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
There's no way et oikeesti pystyn elää koko elämäni ilman leikkausta. Mä oon ihan varma et päädyn siihen jos vaan pääsen. Tai sit vaan kärsin koko loppuelämäni (todennäköistä)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Siis silleen on mahdollista et saan sen joskus mut siihen menee vähintään 5 vuotta tästä hetkestä joten oon sillon jo 33, eikä siis välttämättä vielä sillonkaan koska no, asiat on erittäin hankalia

Ylös Pohja