Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Mä oon jotenkin antisosiaalinen etten tuu ihmisten kans toimeen niin pitäisköhän mun elää vaikka yksin? Tai sit ainakin rajoittaa kaikki ammattilaiskontaktit minimiin..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
HUUTISTA luin varmaan 20 minuuttia arvosteluja psykoatrisista poliklinikoista, osastoista ja sen semmoisista. Tulin tulokseen että älä enää koskaan puhu mitään viranomaisille, jos se koskee jollain tavalla mielenterveyttä, tai pidä ne asiat niin minimissä kun voi. En enää luota noihin ihmisiin. Siis kokemukset arvosteluissa samaa kuraa kun mäkin oon joutunut kokemaan. Ei enää koskaan. Ne tuhoaa ihmiset. Ne ottaa jokaisen pienen paranemisen merkin ja tuhoaa senkin. Kaiken ne tuhoaa. Joitakin hyviä arvostelujakin oli mutta tosi paljon huonoja.

Eiköhän lakata kaikki käyttämästä mielenterveys"palveluja"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Oon tosissani. En enää koskaan mee noihin. Mieluummin pärjään yksin vaikka tääkään ei oo herkkua ollu. Mut aina mieluummin erakkona (ainakin ammattilaisista) kun että juttelee niiden kanssa. Yöks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Oppitunti numero 1. Älä koskaan, ikinä, hae apua mielenterveysongelmiin. Paremmin pärjäät itse. Trust me. I've been there. Never again.

Ylös Pohja