Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,971
Mä oon jotenkin antisosiaalinen etten tuu ihmisten kans toimeen niin pitäisköhän mun elää vaikka yksin? Tai sit ainakin rajoittaa kaikki ammattilaiskontaktit minimiin..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
HUUTISTA luin varmaan 20 minuuttia arvosteluja psykoatrisista poliklinikoista, osastoista ja sen semmoisista. Tulin tulokseen että älä enää koskaan puhu mitään viranomaisille, jos se koskee jollain tavalla mielenterveyttä, tai pidä ne asiat niin minimissä kun voi. En enää luota noihin ihmisiin. Siis kokemukset arvosteluissa samaa kuraa kun mäkin oon joutunut kokemaan. Ei enää koskaan. Ne tuhoaa ihmiset. Ne ottaa jokaisen pienen paranemisen merkin ja tuhoaa senkin. Kaiken ne tuhoaa. Joitakin hyviä arvostelujakin oli mutta tosi paljon huonoja.

Eiköhän lakata kaikki käyttämästä mielenterveys"palveluja"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Oon tosissani. En enää koskaan mee noihin. Mieluummin pärjään yksin vaikka tääkään ei oo herkkua ollu. Mut aina mieluummin erakkona (ainakin ammattilaisista) kun että juttelee niiden kanssa. Yöks.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Oppitunti numero 1. Älä koskaan, ikinä, hae apua mielenterveysongelmiin. Paremmin pärjäät itse. Trust me. I've been there. Never again.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
"Psykiatrian vastaisuus eli antipsykiatria on näkemys, jonka mukaan psykiatrialle ja yleisemmin lääketieteelle ominainen ihmiskuva on luonteeltaan kapea ja vahingollinen. Näkemyksen mukaan psykiatrinen hoito ei auta potilaita, vaan potilaat tulevat psykiatrisen hoidon kautta esimerkiksi syyllistetyiksi, patologisoiduiksi tai ylikävellyiksi.[1] Antipsykiatria suhtautuu kriittisesti paitsi lääkehoitoihin ja muihin psykiatrian käyttämiin hoitokeinoihin, mutta myös psykiatrian teoreettiseen perustaan ja esimerkiksi psykiatristen diagnoosien validiteettiin."

Täähän se ois

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Koko ajan vaan nään enemmän ja enemmän puutteita ja omituisia juttuja koko tossa asiassa.

Ihan jo lähtien siitäkin millasta keskustelua käydään asiasta potilaiden itsensä omissa verkostoissa, kuten OCD. Sinne on pesiytynyt samat vahingolliset (joillekin ainakin) asenteet jne.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Ei taida olla sattumaa että vaikka mun olo oli paha lapsena, se oli silti parempi kuin NYT. mun mielestä käy järkeen. Ei ollu mitään hoitohenkilökunnan omia juttuja, oli vaan minä, minä joka tunsi itseni, omat ajatukset, tuntemus omasta itsestä, omat ajattelutavat ja omat toimintatavat, eikä tarvinnut väkipakolla sopeutua hoitohenkilökunnan omiin muotteihin. Tuskallinen aikakausi sekin oli, mutta ottaisin sen paljon mieluummin takaisin kuin eläisin nykyajassa. Ikävuodet 0-9, best. Tuskallista kyllä, mutta ehkä parasta mitä mun elämässä on toistaseks ollut. Tai mikä nyt sit onkaan parasta, mut ei ainakaan tää kakskymppisyys. Ottaisin kiljuen takaisin noi ikävuodet jos niitä verrataan tähän päivään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,971
Lisäks hoitohenkilökunta käyttäytyy niin ylimielisesti ihan ku ne tietäis kaikesta kaiken, todellisuudesta ja universumista, ja kuoleman jälkeisestäkin elämästä, vaikka tekin ootte hei vaan ihmisiä. Kukaan ihminen ei edes tiedemiehet ei tiedä paskan vittuakaan maailmasta, universumista, todellisuudesta. Ylimielistä kuvitella että joku mitätön ihminen vois tietää. Jos sä et oo jumala niinkun et oo, niin et todellakaan tiedä mitään ja silti sä tunget omia näkökantojas muillekin ihan kun ne olisi jotain automaattisia totuuksia
Voi nyt helvetti

Ylös Pohja