Jos haluisin ostaa ton vaatteen (tavallaa, mut tuskin koska mul on aika paljon vaatteita) nii miks 42 on isoin koko. Ja kuka tietää onkse oikee koko, sovittamatta 🤔
Mut oikeesti on ihan naurettavaa jos 42 on isoin koko edes MÄ en välttämättä mahdu siihen ja mun bmi on sentään 24,7 eli viel just ja just normaalin puolella. Nii mieti sit kuinka paljon läskimpi ihminen voi olla THE RANGE IS SO HUGE joten en vaa ymmärrä miksei isompii kokoi oo (enemmän)
Yes of course I'm fat but I'm not even THAT fat jos miettii koko se range ja 42 ei välttämättä edes mee MULLEKAAN. Vaatteesta riippuen.