Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,346
Reaktioarvo
2,971



The trinity is so real now.


I didn't even know about this ja nyt lopeta.


Kuuntelin dream uudestaan ja fiilis oli että "seems that I'm in love".


Yo i tried to find the one vid but i couldn't so 😮‍💨 oujee. But still, bless the guy who invented aging 🤤 thank you.

Mut kuitenkin ongelmia on niin paljon.

Dream on ongelma koska no ...... olen kulkenut matkan.

Oonks mä tehny jotain väärää tai pahaa, näköjään.
Eeeeeeehhhhhhh

Siinähä se trio
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,346
Reaktioarvo
2,971

Masatoshi mut eiks tää oo vähän niinku eniten hoi nykyään, alunperin oli Masatoshi

Mut emttttttttt kaikki varmaan....,,,,....,,,,,,,, idk
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,346
Reaktioarvo
2,971
Not because of the music xD vaan siis oikeesti tuli yks muisto mieleen niin muistin vaan niin elävästi nuoruuteni

NUORUUTENI

nythän oonki jo niin vanha
 
Ylös Pohja