Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,012
Reaktioarvo
2,971
Jos tää ei auta niin onkin ollut ihan vitun kiva syödä tota turhaan ja mahdollisesti saada vielä ne lisäolot siitä, jos se siis sitä oikeesti pahensi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,012
Reaktioarvo
2,971
Two things i want body-wise:
1) lose weight (most probably doesn't happen)
2) change my biological sex (impossible technically)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,012
Reaktioarvo
2,971
I wish i gave a shit about what men say.

Sit mul varmaan olis jo hyvä olo näist kaikista asioista mitkä liittyy mitenkään kehoon, skpl, yms, paino, ulkonäkö, ihan kaikki.

Sit ois pelkästään ocd enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,012
Reaktioarvo
2,971
Oli sinänsä hauska juttu että kun huhtikuussa olin ihan paineissa siitä, no sit melkein heti sen jälkeen se loppuki :D ei tarvinut kauan stressata sitä. Ja mä kehitin jo päässäni kauhuskenaariot siit et ne on yhes pitkään ja menee viel naimisiinki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,012
Reaktioarvo
2,971
Tuntuu ihan helvetin oudolta katsoa taaksepäin en taaskaan tajuu mitä täs on tapahtunut. Ding vitun dong oikeesti.

Nonii mee nyt lasikin sit viel rikki saatana (ei se kai menny)

Nii ja sit menin viel kattoo sen masatoshi videon millo se olikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,012
Reaktioarvo
2,971
Vaikka se ei tiedäkään onneks kuka vittu oon mut silti en haluu levitellä näit juttui

Eunkwang yms on näköjään sit eri asia...... Jostai syystä.... Kun ne on enemmän julkkiksia ja a ei nyt ihan silleen samanlainen ole
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,012
Reaktioarvo
2,971
Edelleen hämmentää että olin kai ennen bi nyt hetero

Vai....... Mitä tämä koko elämä nyt sitten olikaan...... 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
71,012
Reaktioarvo
2,971
Mut ei se mua oikeastaan kiinnostakaan kunhan lätisen aikani kuluksi koska on niin paska olla yhä enkä mitään muutakaan pysty tehä
 
Ylös Pohja