Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,973
Mä vieläkin oon lähes varma siitä että oisin kuunnellu samana päivänä falling slowly, hero ja don't stop believin? Ja mä en VIELÄKÄÄN oo varma tapahtuko SITÄ JUTTUA.

MUT KUITENKIN.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
tha GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Jaaha

Muistin vasta nyt ihan ku falling slowly ois ollu kauan sitten myös yksi tämmöinen juttu. Ihan ku ois ollu mut tässä tapauksessa en mene vannomaan, toisin ku ddaragan tapauksessa voin ihan vannoa että se tapahtui, no ainakin 99 prosenttisen varmasti. Mut toi on epävarmempi

Mutta ehkä

Ja tosiaan siis kauan sitten

Muistan kyllä et kuuntelin sitä kauan, KAUAN sitten. Mut että tuliko siitäkin tämmöinen juttu. Sillon.

Ja nyt vasta muistin sen kun katoin hoin versiota siitä. Mut olin nähnyt sen aiemminkin (ehkä kerran?) mut nyt vast tuli mieleen tää.

En mene vannomaan mut ddaraga on lähes 100 % varma asia mutta ei sekään mitään tarkota tai oon silleen 50/50 siitä et tuunko olee sen kaa vai en, sama ku Eunkwang.

Mutta........ Melkein voisin vannoa että falling slowlystakin ois ollu toi mutta miks mä.... Miks mä........... Miks??

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Ainiin, yksi toinenkin mitä en viitsi selittää mutta liittyy myunghoonin toiseen paitaan, siihen musta-valkoruudulliseen huudan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
Eikä muutenkaan kukaan muu tiedä yhtään näistä jutuista kunnolla paitsi minä

Koska en osaa selittää niitä niin kuin ne tapahtui

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,973
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ylös Pohja