Mä en kuitenkaan usko transsukupuolisuuteen vieläkään. Se johtuu vain jostain muusta ja ilmenee näin. Jos transsukupuolisuus on todellinen asia niin silloinhan se on syntymävirhe, mikäli sisäinen ja ulkoinen sukupuoli poikkeaa toisistaan. Sehän on selvä virhe. Vähän ku fyysinen epämuodostuma. Sehän on siis ikään kuin sairaus tai virhe. Ei se ole mikään hyvä tilanne että sisäinen ja ulkoinen sukupuoli poikkeaa toisistaan. Ei tälläses mitään järkeä ole. Joko se on todella paha moka evoluutiolta tehdä tämmönen maholliseks (niinkun syövän tms sairauden kaltainen virhe ikään kuin), tai sit se ei oo synnynnäinen sisäinen sukupuoli vaan muun häiriön aiheuttama oire. Mun ocd on kyl sen tasoinen häiriö että mä en ihmettelis ollenkaan jos se aiheuttais kaikki mun elämäni tuskallisuudet. Ja se on yhä mun oma teoria asiasta. En usko että mulla on kaks erillistä häiriötä eli synnynnäinen transsukupuolisuus ja ocd, vaan mulla on häiriö, ocd, joka ei muuten ole synnynnäinen vaan noin päiväkodin lopulla ilmaantunut häiriö (tosi myöhään siis, kun ei ihan sentään ehkä viel 3-4-vuotiaana tullut)
Mä uskon että mulla on yksi, todella, todella vakava häiriö joka on yksi ja sama lähde kaikelle pahalle mitä oon tuntenut koskaan.
No periaatteessa voi olla että mulla on kaks häiriötä mutta se ei vaa kuulosta yhtä uskottavalta