Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Tästä lähin en todellakaan aio enää missään vitun nimessä käyttää itsestäni sanaa hetero, se on niin vitun väärin kun olla ja osaa. Ehkä jos tämä joskus loppuu niin sitten. No ainahan perun tän jossain vaiheessa kuitenkin mut.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Hyi vittu. Mun ig nimi aiheuttaa mulle ongelmaa myös, pitäis vaihtaa sekin jonain kauniina päivänä, ongelmana on vaan se että mulla on tietynlainen.... Henkilökohtainen kiintymyssuhde siihen vain sen takia kun tein sen tilin tyyliin just silloin 2018 kun oli tää myunghoon juttu :DD

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Siis silleen ihan oikeasti oikeasti

Niinkun oikea transitio. Niinkun että se ihan OIKEASTI menee pois. Ei se kuitenkaan mene. Mikään ei koskaan muuta sitä. Ei mikään koskaan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mä en kuitenkaan usko transsukupuolisuuteen vieläkään. Se johtuu vain jostain muusta ja ilmenee näin. Jos transsukupuolisuus on todellinen asia niin silloinhan se on syntymävirhe, mikäli sisäinen ja ulkoinen sukupuoli poikkeaa toisistaan. Sehän on selvä virhe. Vähän ku fyysinen epämuodostuma. Sehän on siis ikään kuin sairaus tai virhe. Ei se ole mikään hyvä tilanne että sisäinen ja ulkoinen sukupuoli poikkeaa toisistaan. Ei tälläses mitään järkeä ole. Joko se on todella paha moka evoluutiolta tehdä tämmönen maholliseks (niinkun syövän tms sairauden kaltainen virhe ikään kuin), tai sit se ei oo synnynnäinen sisäinen sukupuoli vaan muun häiriön aiheuttama oire. Mun ocd on kyl sen tasoinen häiriö että mä en ihmettelis ollenkaan jos se aiheuttais kaikki mun elämäni tuskallisuudet. Ja se on yhä mun oma teoria asiasta. En usko että mulla on kaks erillistä häiriötä eli synnynnäinen transsukupuolisuus ja ocd, vaan mulla on häiriö, ocd, joka ei muuten ole synnynnäinen vaan noin päiväkodin lopulla ilmaantunut häiriö (tosi myöhään siis, kun ei ihan sentään ehkä viel 3-4-vuotiaana tullut)

Mä uskon että mulla on yksi, todella, todella vakava häiriö joka on yksi ja sama lähde kaikelle pahalle mitä oon tuntenut koskaan.

No periaatteessa voi olla että mulla on kaks häiriötä mutta se ei vaa kuulosta yhtä uskottavalta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Oi ku joku ois huomannu päiväkodissa et nyt ei oo kaikki kunnossa. Ja pistäny mut hoitoon sillon. Jos lapsia edes hoidetaan mielisairauksissa mitenkään. Tän ikäsenä se on jo aika lailla myöhäistä, kun ei pysty enää oikeen hoitaa. Tai pystyy tietysti lääkkeitä syömään, mut tavallaan se on mennyt jo niin pahaksi ettei sitä tahdonvoimaa enää ole, edes niiden lääkkeiden syömiseen. Kun se ocd estää senkin jo. Lapsena tuskin olisin osannut samalla tavalla olla näin vaikeasti hoidettava. Nyt se on jo niin paha etten enää osaa hoitaa sitä mitenkään. Tai siis on kroonistunut jo niin paljon ettei mussa enää ole sitä mitä sen hoito vaatii.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Oon siis tän ikäsenä jo menetetty tapaus. Myös noin 16-vuotiaasta alkaen olin jo menetetty tapaus tai sitten hoito ei ollut itessään vaan hyvää, koska se ei tehonnut mulla yhtään. Eli joko vika oli mussa tai hoidossa, mutta se ei tehonnut yhtään. Joko 16-vuotiaana oli jo vaan yksinkertaisesti liian myöhäistä tai sitten se hoito oli vaan huonoa itessää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"Tässä osiossa käydään läpi tehokkaita tapoja voittaa pakko-oireiden noidankehä. Saat keinoja, joiden avulla voit tukea lastasi irtautumaan pakko-oireista"

Oiskoha tollane auttanu mua sillo

Enää ei vaa jaksa, ei oo enää vaa mitää voimavaroi tehä tota. Sillo ois varmaa ollu mahollista. Ei enää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
"Kohta THL:n tiedotustilaisuudessa kaveri pyyhkii hikeä otsaltaan ja vakuuttaa että kaikki on kunnossa. Deja vu.." huutista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Huhhuu pitäskö toivoa sitä kuolemaa vai pelätä, taaskaan ei tiedä, niinkun yleensäkään ei nykyään tiiä

Tästä ei kummiskaa varmana mitää jatkotartuntoja tuu.. trust..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Nyt vaan odotetaan et tää mun juttu loppuu. Trust me bro kylhän se loppuu. Onneks huomen on tekemist kodin ulkopuolel ni on jotain.

Ylös Pohja