Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,967
Vituttaa vieläkin niiden jutut joulukuussa saatana että vituttaa. Kaikki muutkin kerrat. En haluu enää yhtään kertaa nähdä noit henkilöit. Ainoastaan muutama henkilö on ollu oikeesti ihan ok, loput pelkkää paskaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967

Onhan se sääli et tää meni näin
Kai mä sit väärin päätin ku jäin
Ja halusin uskoo

Oon sulle tärkee vannoit sen
Ja mä tyhmä uskoin sen
Saat ettii jonkun toisen
Yhtä hyväuskoisen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Joo must tuntuu et edes se mitä mä kirjotan ei oo totta. Tuntuu et kirjotan asioita enkä edes mieti niitä vaa kirjotan vaa jtn. Et jos sanon jotain niin tuntuu et sekään ei välttämättä oo ees ollu totta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Mä en ees rakasta myunghoonia vaan jos selitän rakastavani sitä niin joka kerta se on johtunut vaan siitä että mä meen johonkin helvetin syvään psykoosiin ja meen ihan sekasin ja en voi ottaa vastuuta sellasesta oikeesti vaa se ei oo niiku totta vaa se on joku mielenterveyden häiriö. Et niiku se että jos muka tuntisin nii niin kukaa ei voi syyttää mua siitä koska se johtuu siitä että oon sairas..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
frustrated fuck me GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,967
Siis mä tunnen niin paljon painetta jo nukkumisesta että se alkaa vaikuttaa jo tosi voimakkaasti mun hyvinvointiin. Tais lääkärien ja vanhempien sanat vaikuttaa vähän päinvastoin, hyvinvointia romahduttavasti :DDDDDDDDD stressi on siis ihan mieletön

Ylös Pohja