Aihe vapaa En tiiĂ€ saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
ViestejÀ
66,538
Reaktioarvo
2,966
Apua luulin jo ettÀ toi oli "sÀ sanot ettÀ mÀ nÀyttelen, elÀn leikkien prinsessaa" mut se olikin eri biisi. Huutista sen biisin merkityksellisyydelle tÀssÀ elÀmÀssÀ. Huutista ajan kulumiselle.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,538
Reaktioarvo
2,966
Emppu nĂ€köjÀÀn elÀÀ kans mun elĂ€mĂ€ssĂ€ ihan omaa elĂ€mÀÀnsĂ€ milloin mitĂ€kin 😂😂😂😂😂 voisin selittÀÀ niistĂ€ kuvioista paljonkin 😂😂😂😂😂😂😂😂 eihĂ€n sitĂ€ uskois mutta nĂ€in kĂ€vi, mikĂ€li se edes oli aitoa.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,538
Reaktioarvo
2,966
Mutta puhun tÀssÀ nyt koko elÀmÀstÀ niin silleen se on aika suuri osa sitÀ, tai siis, merkittÀvÀ osa niin kuin kaikki. Ei se nykyÀÀn mua kiinnosta mutta kaikki asiat on osa mun elÀmÀÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
66,538
Reaktioarvo
2,966
Jotenkin synnyin bisseksi ja sitten muutuin heteroksi.

MikĂ€li se oli aitoa. Tai mikĂ€li tÀÀ on aitoa. Ööh.

qualitymonkey

ViestejÀ
66,538
Reaktioarvo
2,966
ElikkÀs

Jos se on noin xD

Niin jotenkin ONNISTUIN syntymÀÀn bisseksi ja muuttumaan heteroksi jossakin kohtaa

qualitymonkey

ViestejÀ
66,538
Reaktioarvo
2,966
😭

Cause when I'm with him (eunkwang) i am thinking of you (myunghoon)
Thinking of you
What you would do if
You were the one who was spending the night

Dramaattista

Huoh miksi on koko elÀmÀ

qualitymonkey

ViestejÀ
66,538
Reaktioarvo
2,966
Mul on siis toden teolla ihmettelemistÀ toisenlaisessa nÀkökulmassa, mulle muuta uskottavaa nÀkökulmaa ei nimittÀin ole. En kertakaikkiaan nÀe toisenlaista totuutta, ihmettelen kuinka jotkut voi katsoa lÀpi sormien niitÀ rumia asioita ja vÀittÀÀ pitÀvÀnsÀ niistÀ. Tai siis eihÀn niissÀ ole edes yhtÀ viehÀttÀvÀÀ tai seksikÀstÀ asiaa joten hassua ettÀ jotkut vÀittÀÀ pitÀvÀnsÀ niistÀ. MissÀhÀn ne nÀkee sen seksikkyyden? Ja onko niin ettÀ kaikki niissÀ on seksikÀstÀ niille vai niin ettÀ jotkut asiat on rumia mutta niitÀ katsotaan lÀpi sormien. Joka tapauksessa en itse nÀe sitÀ joten aika skeptisesti suhtaudun koko hommaan. VÀhÀn valehtelulta haiskahtaa mutta. EipÀ siinÀ.

Ylös Pohja