Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,966
Sit se suunnattoman suuri pelko mikä valtaa koko kehon kun muistan miten rumalt joka ikinen näkemäni pillu näyttää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Noni. Tää koko dysforiakohtaus juttu alko nyt siitä kun kävin kusella. Ei kannata siis käydä kusella :))))))))) oon niin silmittömässä paniikissa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Munasarjat kohtu kuukautiset vagina rinnat

Mitä muuta.

💓💓💓💓💓 (Sydämentykytys kohtaus paniikista siis)

Täysi paniikki päällä 😌🪦

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Pedro Pascal Laughing GIF by Crafture

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
En ikinä enää selviä dysforiasta this is the last straw. En halua enää elää. Miks haluaisin?

En enää ikinä selviä tästä. En enää ikinä. Haluun tappaa itteni. Luin pahimman jutun vaikkei siin normaalille ihmiselle ois ollu mitään pahaa. Mut se miten se sano sen, fr tappo mut.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966
Either that or.......

Having a boyfriend (myunghoon) and him having a period fetish 🤷🏻‍♀️

Niinku sekään auttais. Haha kuolen. Kellään muulla ei oo ikinä ollut enemmän dysforiaa kun mulla. Oon maailman eniten dysforisin henkilö. Kukaan muu ei pääse lähellekään sitä määrää kidutusta mitä toi mulle on. Joskus pystyn kirjottaa sen sanan mutta haluun koko ajan kuolla. Tän pahempaa tunnetta ei ole eikä tule. Kiitos väärästä sukupuolesta. Ja elämästä muutenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,966

Tiedän etten koskaan tuu olemaan sen kans, mut rakastan sitä silti. Enemmän kuin kehtaisin edes myöntää. Ja vain siksi kuuntelen nyt tätä jotta saisin turvaa siitä. Koska mun elämä on päin helvettiä tällä hetkellä.

Ylös Pohja