Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,965
Tbh miks muistan et oltas oltu jotenki tyylii
Mä: eiks nrj oo joku muuki juttu ku tää kanava?
Äiti: ei kai?

Mut voi olla et muistan väärin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965
Heheh voi olla et muistan sen hupparijutun väärin :'DSD ja vaikka muistasin oikein se ei silti tarkoita tulevaisuutta myunghoonin kanssa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965

No siinä ne maailman komeimmat miehet on molemmat...............

Jei........ Ja mä taas koht räjähdän

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965

Outoo et oon kattonu tätäki lokakuussa XDDDDDDDDDDDDDD ja yritin silloinkin hakea youtubesta "arman alizad nrg" lol. Eli siis toki olin jollain tasolla ihastunut siihen silloin mut..... Tota........ Nojoo :D se oli vielä sitä normaalia elämää.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965
Ihastuminen on siitä jännää että...... Se ei ikään kuin tunnu IHASTUMISELTA aina, vaikka se selvästi on.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965
Tai no okei siinä vaiheessa kun makaa lattialla ja tärisee henkihieverissä niin jotain voi päätellä asian tilasta mut silti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965
"While the odds are extremely low, fans often hold onto the fact that celebrities are real people who sometimes date non-famous people. This minuscule chance allows the imagination to keep the hope alive."

Totta, tämä se on :DDDDD

Onneksi kävin ulkona vaikka ei voi sanoa että sekään ois sillain auttanut mutta......

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965
Se kun vajoaa niin syvään limerenssiin että ei saa sitä tyyliin hetkekskään pois mielestä oot vaa sillee "myunghoon..... Myunghoon.... Myunghoon..." Siis aivot tekee niin tahdosta riippumatta. Nyt tää on kyllä sen tason limerenssi että oikeesti pakkomielteet hipoo jo pilviä.

Silleen ei kellään muulla oo mitään ongelmaa sen kanssa, ainoastaan mulla koska mun aivot on niin pakkomielteiset siitä ja jostain syystä niiiiiiin ihastunu että se vaan jotenkin käynnisti tälläsen prosessin aivoissa.

Voin sen sanoa ettei tää mistään muusta johdu kuin siitä, että rakastuin niin kovaa että normaali ihastumisista ei voi puhua samana päivänäkään tällästen kanssa. Sillä tää on ainakin hyvin kaukana normaalista. Se määrä mitä mä ajattelen sitä on vitun sekopäistä :DD eikä se oo mitään oo se on ihana täydellinen eikä siin oo mitään ärsyttävää vaan se ärsyttää mua niin maan helvetisti mut mun aivot ei samal lopeta sen ajattelua eli niinkun tää on nyt niinkun täysin tahdosta riippumatonta. Tai eiks ne aina oo. Mut toisaalta..... No joo.

Anyways top 4 of my whole life psykoottisuudessaan:
Eunkwang Myunghoon Hoi Masatoshi

Siinäpä ne eittämättä on. Tarkoittaen siis psykoosin tasoja. Ei taida olla kysymystäkään. Siis sitä miten iso juttu se on ollut. Niin tuossapa ne. Menee Dominicinkin ja KAIKKIEN ohi koska vaikka se, ja ne, oli psykoosia niin noi nyt taitaa kuitenkin jostain syystä mennä vielä siitä ohi. Luulen ainakin.

Mut ihan oikeesti. Toi mies on niin OUTO et mä en kestä 😂😂😂😂😂😂 mä en sitten vittu saa siitä selvää 😂😂😂 YHTÄÄN. siis yhtään. Mut joka tapauksessa se nyt on koko ajan mun mielessä ja kyllä tiedän sen että jos oon hengissä silloin niin vielä 10 vuoden päästäkin oletettavasti nään tän ajan sellasena helvetillisenä elämän mullistuksena. Kukaan ei myöskään kysyny multa haluunko kokee tän tai oonko valmis, sitä sit vaa mentii väkisin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965
Joost ja villu lähti hyvin äkkii hoin ja hoonin tilalta ku joskus sanoin et mun top 4 on Eunkwang masatoshi joost ja villu. Muistaakseni sanoin näin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965

Tää video on kuin suoraan mun pahimmista painajaisista...... Villukaan ei vedä vertoja kauheudessa.

Tässäkin tapahtui oikeasti se että olin kuuntelemassa tota yläasteen aikoina tai siinä main mut kesälomalla, olin siellä koululla, pihalla kuuntelemas tota. Ajattelin opettajaihastustani tietysti, mutta sitten ajattelin jotain toista tyyppiä ja tälleen. Ja nyt siit tuli täysin ton biisi jostain syystä. Ja aina vaan muistan kuinka olin siel koululla ja oli niin kesäistä ja mietin vaan sitä jotain toista tyyppiä ja ajattelin etten halua olla kenenkään muun kanssa kun sen opettajan. Hmm.
Tää mv...................

Minä:
Bruce Willis Wtf GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,965
Pistää näköjään himottamaan vanhemmat miehet.................

Siis vittu mikä kiima yhtäkkiä siihen. Yleensä en hirveesti oo oikein edes tuntenu sitä nyt yhtäkkiä aivan tolkuton. Ihan naurettavaa ei tollast kiimaa saa tulla jos yrittää olla hiljaa. Voi jumalauta oikeesti. What is bro doing seriously???

Ylös Pohja