Se kun vajoaa niin syvään limerenssiin että ei saa sitä tyyliin hetkekskään pois mielestä oot vaa sillee "myunghoon..... Myunghoon.... Myunghoon..." Siis aivot tekee niin tahdosta riippumatta. Nyt tää on kyllä sen tason limerenssi että oikeesti pakkomielteet hipoo jo pilviä.
Silleen ei kellään muulla oo mitään ongelmaa sen kanssa, ainoastaan mulla koska mun aivot on niin pakkomielteiset siitä ja jostain syystä niiiiiiin ihastunu että se vaan jotenkin käynnisti tälläsen prosessin aivoissa.
Voin sen sanoa ettei tää mistään muusta johdu kuin siitä, että rakastuin niin kovaa että normaali ihastumisista ei voi puhua samana päivänäkään tällästen kanssa. Sillä tää on ainakin hyvin kaukana normaalista. Se määrä mitä mä ajattelen sitä on vitun sekopäistä :DD eikä se oo mitään oo se on ihana täydellinen eikä siin oo mitään ärsyttävää vaan se ärsyttää mua niin maan helvetisti mut mun aivot ei samal lopeta sen ajattelua eli niinkun tää on nyt niinkun täysin tahdosta riippumatonta. Tai eiks ne aina oo. Mut toisaalta..... No joo.
Anyways top 4 of my whole life psykoottisuudessaan:
Eunkwang Myunghoon Hoi Masatoshi
Siinäpä ne eittämättä on. Tarkoittaen siis psykoosin tasoja. Ei taida olla kysymystäkään. Siis sitä miten iso juttu se on ollut. Niin tuossapa ne. Menee Dominicinkin ja KAIKKIEN ohi koska vaikka se, ja ne, oli psykoosia niin noi nyt taitaa kuitenkin jostain syystä mennä vielä siitä ohi. Luulen ainakin.
Mut ihan oikeesti. Toi mies on niin OUTO et mä en kestä 😂😂😂😂😂😂 mä en sitten vittu saa siitä selvää 😂😂😂 YHTÄÄN. siis yhtään. Mut joka tapauksessa se nyt on koko ajan mun mielessä ja kyllä tiedän sen että jos oon hengissä silloin niin vielä 10 vuoden päästäkin oletettavasti nään tän ajan sellasena helvetillisenä elämän mullistuksena. Kukaan ei myöskään kysyny multa haluunko kokee tän tai oonko valmis, sitä sit vaa mentii väkisin.