Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Mut also siin just ku katoin sen videon mis oli pari transmiestä tai whatever

Nii ne oli ihan transitioituneita ja ne tais olla vähän vanhempiakin

Sinänsä miehen näkösiä

Mut sit kun ne puhu siin koko ajan että "because we come from the female side"

Niin mult lähti tavallaan se koko pointti siitä koko transitioitumisesta. Missä järki jos nekin sen myöntää, sitä ei saa pois pyyhittyä, on aina biologinen nainen jne? Et ne itse puheillaan oikeastaan vei sen koko pointin koko transitiosta mulle. Eihän siinä ihminen mitään muistinmenetystä saa joten aika hatarat syyt lähteä sellaseen (jota on vieläpä vaikea saada).

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Eli en mä ainakaan näe mitään lisäarvoa sillä koska en saa rauhaa mun menneisyydeltä kummassakaan tapauksessa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Also: mun elämä menee samalla tavalla ku sametin :D tai siis.. se on aika samanlainen jos ei nyt ihan täysin. Koska tuskin mä polille ajaudun, vaik ei sitä aina tiiä tulevasta. Mut silti hyvin samankaltasta settiä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Juuri kun se sano ton että se on biologinen nainen niin silleen, sama, eihän se muutu edes transhoidoilla. Transmies on edelleen biologinen nainen. Eikä se muutu transidentiteetillä. Eikä se muutu yhtään millään asialla. Ja siks oonki niin katkera siitä että synnyin. Koska siitähän se johtuu kun sä oot kerran syntyny biologiseks naiseks niin etpä sä sitä muuta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Eli transmies vielä vanhana vaarina itsekin monesti puhuu ja "hyväksyy"???????? Sen niin että no koska olen biologinen nainen niin näin ja näin.

Just toi "because we come from the female side"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sen vaan sanon että "parisuhde olis kova juttu tän asian kannalta" vaikka epäilen sen auttamista kyl mut toisaalta yks asia saattais olla pois jos ei tarvis enää uskoo siihen että mun rinnat on rumat. Vaikka totta kaihan mä uskoisin siinäkin tapauksessa siihen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Round Spinning GIF

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Pitäs perehtyy siihen miltä VELALLE tuntuu raskaus aiheena ja siihen päälle vielä TRANSILLE jos siis ajatellaan sitä tämmösenä psykologisena häiriönä sametin tapaan.

Että nyt sitten kun voisko vaan lopettaa sen liittämisen itseensä kun on kuitenkin sattumoisin vela ja on oikeastaan aina ollutkin vela, niin mitähän se nyt mulle kuuluu jos muut lisääntyy?

Ainut raskauteen liittyvä asia henkilökohtaisesti on se että joku lääkäri voi vaikka kysyä multa että ootko sä raskaana tai suunnitteletko sä raskautta. Joka nyt tietenkin saa mut jo itkemään ajatuksena saati kysyttäessä.

Seksin kannaltakaan ei liity muhun koska en tule harrastamaan seksiä todennäköisesti.

Ja kaikin tavoin koska olen vela niin ei se nyt suuremmin muhun liity, mutta on toki ikävää että joku voi sitä esim kysyä.

On toki ikävää elää väärässä kehossa syntymästä saakka tähän päivään.

Tai no lapsena tosiaan mulla ei ollut tätä pienemmässäkään määrin. Vai oliko sittenkin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956

OOOOH

yayyyyyyy!!!!!!!!!!!1111111

also miksi en ole lesbo niin kuin sametti. Ollaan niin samanlaisia mutta ei ihan. Tuntuu vaan vähän oudolta tässä tilanteessa pitää miehistä.

Ylös Pohja