Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
HIH

mitähän terapeutti sanoo jos sanon sille: kun syön cipralexia niin pelkään että lihon ja sitten en AINAKAAN tuu ikinä kelpaa mun julkkisihastukselle!!!1111 yh!

Se on varmaan et: jooo........ Siis mitä että....? 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Onnea mulle kun oon näin kovassa psykoosissa hihihihi

Toisaalta I'm just gonna assume et en liho siitä koska se on mahdollista. Aion olettaa niin niin ehkä pysyn rauhallisempana

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Siis mä en ymmärrä näitä kokemuksia.

Kaikki vaan puhuu jostain epämääräsestä itkuisuudesta, masentuneisuudesta, ahdistuisesta, paniikista, synkkyydestä...... Eiks kellään oo sit tätä sukupuoliasiaa?? Tai vaik sitä jatkuvaa vääryyden tunnetta?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
A constant feeling of wrongness in OCD, often linked to Responsibility OCD or moral scrupulosity, is an intense, persistent obsession that one has made a mistake, is a bad person, or that things are not "just right". It causes severe distress, leading to reassurance-seeking, checking, or mental rumination to feel safe.

Ilmeisesti juttu mut harvemmin tohon törmää missään keskusteluissa kait

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ja gender dysphoria.. well this isn't gender dysphoria. It's hatred for women and I've admitted it time and time again that YES, i fucking hate women. A lot.

Tai näin oletan.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
I fucking hate women so much that idk how to even talk about it with a therapist koska se kuulostaa niin...... Mulle tulee niin embarrassing olo sen sanomisesta

En siks et se ois kamala asia vihata naisia. Vaan siks et mua nolottaa olla nainen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Nolottaa kuulostaa jotenkin liian lievältä

More like I'm on the verge of killing myself almost every day, the hatred is extreme, I can't stand words related to it, i hate myself 100 %, im worthless but I don't even want to feel worthy, i want to be murdered.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
I WANT TO BE WORTHLESS cause i think its right

I WANT A MAN WHO BEATS ME UP

its what i deserve that is what i TRULY want.

Harmi etten kuitenkaan ihastu ikinä sellasiin henkilöihin joten ei tuu päädyttyä sellasiin suhteisiin. I guess cause i only find celebrities attractive. Or i mostly only find them attractive.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Toki sanomattakin selvää ettei se parantais mun oloa mut se nyt on kuitenkin se mitä haluun lol

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Kutsun muutenkin kaikkia muitakin naisia aina ämmiksi yms joten. En ole itsekään poikkeus. So i deserve to die cuz I'm scum

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
En yleensä törmää tähänkään oireeseen kenelläkään toisella

Transsukupuoliset on sitten asia erikseen ja niistä en oo puhunukaa

Ylös Pohja