Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Mut jos lasketaan yhteen kaikki niin oon käyny varmaan....... Noin 18 kertaa since 2024. Niinku jossain vaan. No en laskenu kyl päivystystä tohon. Mut joo joku 18 kertaa. Et........ Joo.......

En kyl näe tän auttavan vaik siel käynki.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Sillee en ymmärrä tällästä vitun ripottelua sinne tänne

Vittuun noi vitun lyhytterapiat

Pistäkää saatana sitä pitkää ilmasta terapiaa samaan tapaan mitä sain lyhytterapiaa julkiselta puolelta. Haistakaa vittu. Jos ne ois suoraan sieltä pistäny pidemmän terapian eikä lyhytterapiaa nii oisin varmaan tässä vaiheessa jo vähän paremmassa kohassa. Vitun ajan tuhlausta koko asia. Pitää ymmärtää se että täällä on maksettava itse, muuten ei terapiaa paljon saa. Ilmaseks saa ainoastaan lyhytterapiaa. Ei mitään pidempää.

Vituttaa tää saatanan ripottelu täs on menny viis miljoonaa vuotta ja oon käyny vain noin 18 kertaa siellä täällä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Lyhytterapia voi auttaa jos ongelmat ei oo kovin vakavia mut todellisissa ongelmatapauksissa (minä) ei voi olettaa et joo mä pistän tän tyypin lyhytterapiaan nii se auttaa.. ei vittu.

Eikö ne tyypit oikeesti tajunnu miten paha ongelmatapaus oon. Eipä tietenkää. Tai sit ne tajus mut mitään muuta vaihtoehtoa ei tietenkään ollu. Olisivat edes suoraan sanoneet sitten että sun kannattaa kyllä vaan maksaa itse ja mennä yksityiselle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Tarjoamlla jotain lyhyttä terapiaa

10 KERRAN TERAPIAA

EI VITTU.

oishan se ollu ihan ok jos oisin sen loputtua päässy jatkamaan jonnekin muualle heti.... Mutta....... En päässyt kun sitä ei, yllätyyyyyyys, myönnetty.

EI OLE TERAPIOITA EI. ei ainakaan sulle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Nyt siitä kun sitä ei myönnetty on varmaan yli 3kk enkä edes saanut tietää sitä kun sata vuotta myöhässä. Odotin vaan sitä päätöstä ja sain tietää sen varmaan viikkoja myöhemmin että joo tääl on aikaa sit tullu päätös ettei sitä myönnetä.

Ja terapeutti sanoo et siit tulee kirje kotiin ja kaikkee. EIPÄ VITTU TULLU. räjäytän nää vitun virastot kohta tai mis näit päätöksii tehäänkää :D

Vittu odotin sillon sitä ihan turhaan

Tosin koko homma on oma vika ois pitäny tajuta HETI, eli silloin 2024 lopussa, 2025 alussa , jatkaa yksityisellä. Sillon yli vuosi sitten, olis pitänyt HETI jatkaa vaan yksityisellä niinku se ehdotti. Mut en uskaltanu varata aikaa sille. Näin maaliskuussa 2026 sit tuli varattua :) et ihan oma vika jos ei uskalla.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,956
Ja edelleenkin se oli väärin varata aika sille mut tein kuitenkin niin, mut se oli ihan vitun väärin, tiedän sen.

Ylös Pohja