Itse asiassa mä en todellakaan tiedä miten tää toimii mut jos ois lauta niin eikö se pitäs olla korkeintaa joku 2-3 cm enemmän ku vyötärö? Kun mun vyötärö on 74cm niin eikö toi sit pitäs olla korkeintaa joku 77cm. Man. How do i get it. Muulla kun leikkauksella 😭 taitaa leikkaus olla mun ainut vaihtoehto. Tai terapia jonka epäilen olevan kyl tehoton.
"Tiedän etten ole useimpien miesten mieleen ja että lauta on ruma, ja että miehet haluavat jotakin mistä ottaa kiinni. Olen kuullut sitä kuulemasta päästyäni."
AHHAHAH, älä naurata. Et säkään ymmärrä kuinka rumaa se on.
Psykoterapialla on merkittävä rooli toipumisessa. Esimerkiksi kognitiivinen käyttäytymisterapia voi auttaa ymmärtämään ja muuttamaan harhaisia ajatusmalleja.
Varmaan juu. Ja ne ei edes ole harhoja vaan totuuksia 😂
Ja jos tää tarkottaa et oon "harhojen vallassa" niin okei 😂 mut give me a therapist then oon käyny jo neljän luona ja kukaan niist ei oikein osannu auttaa mua
Koska ne ei NÄÄ sitä rumuutta niin must se on ihan typerää
Niinku olla attracted to something that looks lazy and not athletic ja muutenkin paljon rumia kohtia ja ruma liike ja rumaa asennoissa ja ruman muotoset ja ällöttävää
Niin must jos ne on attracted to breasts niin ne ajattelee ihan typerällä tavalla sen ja katsoo läpi sormien sitä miten rumalta ne näyttää vaikka liikkuessa ja asennoissa sitä paitsi se näyttää läskiltä ja muutenkin ne ei YMMÄRRÄ asioita jos ne TODELLISUUDESSA on attracted to breasts
Silleen mä ymmärrän et se voi olla totta että men are attracted to women mutta kun ne KATSOO ASIOITA LÄPI SORMIEN
kyl nyt monikin mies silti ajattelee et monet asiat on unattractive
Esimerkkinä vaikka having kids
Many things about breasts
Oon jopa kuullut tän niiden suusta joten ei se oo mikään harha
P****
And
P******
Ja monikin asia
Fat thighs, senki oon kuullu
(Tosin tää ny liittyy enemmän muhun ku jokaiseen naiseen.)
Et ei ne oo harhoja vaan asioita jotka on oikeesti sanottu. Eli jos men are REALLY attracted to women niin sitten ne on mutta ei ne pidä kaikkia asioita viehättävinä ehkä jotain mut ei ne oikeesti oo silleen tiäks vaan niitä oksettaa kuitenkin monet asiat. Ei se oo harha oon kuullu sen niiden suusta. Ja ketä ei oksettaisi?
On toki joitakin yksilöitä joilla on omat fetissinsä vaikka (r*****, m*****) mutta en tiedä kai niillekin luulisi silti siin jotain oksettavaa olevan. Et sitä en osaa sanoa mist se fetissi tulee.
Mut kuitenkin ei mun ajatuksia vaan saa mitenkään muutettua, tää juttu on ja pysyy. En mä koskaan voi olla onnellinen naisena. Ja ihmettelen miks kukaan muukaan ois. Hyi helvetti.
Ei tarvitse olla luurangon laiha, mutta sellainen tosi hoikka eli vähän siitä normaalista alaspäin. Se mitä tarkoitetaan jollain bmi 19. Eli ei ihan luuranko tarvitse olla, vaan tosi hoikka muttei sellanen normaali hoikka jolla on muotoja, vaan sellanen jolla ei oo muotoja mut ei tarvi olla varsinaisesti ihan alipainoinen