Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956

Ku miettii tätä videoo sit ku katoin sen sillo ja sit olin niiiiiiiiiin sillee tiiäks

No siis se mitä tunsin sillo

Se oli emotional to me siis kaikki se mitä tapahtu

Ja sitte

Sitte tää biisi

Joka taas käy täysin järkeen siinä mielessä nyt kun miettii sitä et se oli niinku eunkwangin takii tai se ku se pyöri siin mun elämäs siis kaikki se mitä tapahtu ennen ja tavallaan se ku eunkwangist kuitenkin olin silleen idk, main crush, vaik en tiiä sit hoist oli se pieni ihastuksen tunne varmaa. Pienen pieni. Varmaa. Tai joku turvallisuuden tunne. Ehkä. Mut Eunkwang oli kummiski. Siin sit. Niiku. Eunkwang. Mut nii. Ja sit nyt ku miettii. Nii käyhä toi biisi järkee aika hyvin. Sillee ois luullu et se ois jääny sellaseks mitä se oli sillon, tavallaa "tulin vaan käymään" kun se siis miten se oli mun elämässä sillon vs miten se on mun elämässä ollu sen jälkeen. Silleen ois luullu ettei sitä tapahtuis mut tapahtu. Ja muutenkin just se kun Eunkwang. Niin. Liittyy.

Ja emt mutta silleen kaikki liittyy.

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,956
Mut

Öö

My life went to complete chaos in 2025

Mikään aikaisempi ei oo huipentunut samalla tavalla kaaokseksi kun se kun rakastuin hoyoungiin niin se oli vähän niinku se piste iin päälle : DDDDD

it just went to complete chaos.

Niinku se oli oikeesti ihan kaiken huippu ja sen vaan sanon että ei mun elämä ois yhtään samanlaista jos sitä ei ois koskaan tapahtunu kirjaimellisesti se että se tapahtu mun elämässä, oli sellanen... Ehkä isoin kokemus??

Myös se kuinka aina on tuntunu siltä kuinka se on avain näihin tiettyihin asioihin ja enpä tiedä miksi

Mut et se on sellanen puuttuva palanen (😃) ollu

Käy järkeen että kun istuin terapiassa silloin skpl jutun takii ja en ollu rakastunu siihe viel nii jotenki tavallaan okei se juttu vaivaa mua edelleen mut silti se on jotenkin niin. Kun se puuttu mun elämäst (ai puuttu???? Ei ees) sillon enkä pystyny nähä mitää tulevaisuudes.

Edelleen skpl juttu vaivaa paljon niin vitusti mut se on silti se juttu

Oml se tyyppi oli sillee mitä jos parin vuoden päästä (tai mikä aika se sanokaa) me tavattais ja sä sanoisit mulle et meneeki itse asiassa ihan hyvin.

Sit sanoin sille jtn et "no se vaatis kyl oikeesti ihmeen jos niin kävis"

Aivan.

(Ja usko pois et se oli viel tohon silleen "mm-m". Niinku ihan ku se ois meinannut et se usko jonkun ihmeen tapahtuvanki mulle xDDDDD oh noooo)

Vieläkään ei mee "ihan hyvin" eikä varsinkaan skpl suhteen.

Mut silti oon monesti miettinyt tota hetkee sen jälkeen kun rakastuin siihen. It makes sense.

EMMÄ YMMÄRRÄ MIKS SE ON A V A I N kaikkeen

Tohon juttuun

Ja

Complete chaos

NII JUST TOI BIISI VITTU

just ku sanoinkin et se oli mun elämässä silloin jo siis olin nähny sitä jo jonku verran. Mut en ollu ehtiny varsinaisesti rakastuu siihen. NIIH. TOI BIISI JUST. KAIKKI KÄY NIIN JÄRKEEN.

Oikeest se oli mun elämässä

Mut se ei varsinaisesti merkannu mulle mitää

Yhtäkkii se merkkaa kaikkeeeeeeeee

Niin vitun rakastunu ok

Jotenki toi biisi vaa sopii

Ylös Pohja