Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953

NO THIS CHANNEL HAS THE WHOLE RETURNS ALBUM

YOU'RE A LIFESAVER

😭😭😭😭😭😭😭😭😭 lmao ok stop listening to his songs. Now. :|

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Miten on mahdollista et mun hampaat meni noin 5 vuodessa noin paskaan kuntoon

2014 varmaan kävin viimeks hl sit 2019 kun kävin seuraavan kerran siin oli jo iso reikä tossa vitun ongelmahampaas. Mut hoidinko sen sillon? No vittu en tietenkään.

5 vuotta ja ehtii mennä niin helvetin paskaan kuntoon jo. Haista nyt vittu ei oo järkee elää tapan itteni.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ihihihihi jos joudun hampaan poistoon niin sehän vasta kivaa on

Juurihoito iha perus

Mut jos joudutte poistaa ton hampaan niin vituttaa ja vituttaa lisää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
"Let me place my tongue milimeters away to catch that beautiful 🩸"

En vaa tajuu miks. En vaan tajuu en ymmärrä miks en YMMÄRRÄ MIKSI

EN YMMÄRRÄ MIKSI.

EN YMMÄRRÄ MIKSI MITEN EN YMMÄRRÄ EN YMMÄRRÄ mistä revit ton fetissin. En vain tajua en jaksa enää jos en tajua jotain asiaa niinku tissien ja pillun viehätystäkään. Hyi vittu. Joo reddit kommentit kertoo kaiken mut hyi vitun vitun vitun vitun vitun vittu. Te ootte epänormaaleja. Siis hyvät teille ja silleen mut mua vituttaa ku mä en tajuu ja koska mä en tajuu ni automaattisesti ajattelen et ne valehtelee. HYI SAATANA. noh, vaikka tiedänkin kaikki maailman miesten fetissit niin se oiski jo toinen juttu jos se mun oloon auttais eipä auta haluan yhtä paljon kuolla. Oli vain pakko katsoa sen takia koska no, avasin ton sovelluksen, niin sitte ku luki hetkenki niitä sanoja siinä nii tuli niin ällöttävä olo et olin täysin varma et se on vitun ällöttävää miehille no eipä näköjään ollu mutta joo ei tätä poista kyl mikään. Ja kävinpä suihkussa niin olipa kiva kokemus sekin ja ei niitäkään poista kyl mikään siis ylä- ja alakroppa. Minkähän näistä tunteista vois edes poistaa? Ei mitään niistä. Se ei lähe ei edes fetisseistä lukemalla. Päinvastoin parempi olis jos void vaan unohtaa koko asian kokonaan mut eihän sitä muutenkaan voi niin sama se on lukea sit reddit kommenttejakin. Koska ei niitä asioita voi unohtaa muutenkaan jos haluu vaikka suihkussa käydä tai yleensäkään edes elää. Niin luuleks et mä voin jotenkin välttää näit asioit ja unohtaa ne? Muutenkin niist asioista puhutaan aina jossain, jos ei muuta ni tv:stä tulee joku vitu naisten pankki mainos tai puhutaan jostain asiaan liittyvästä muutenkin. Oon täynnä tätä loppumatonta paskaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ja se et saisin hoin auttais ehk korkeintaan 10 %

Tai siis paskimmas tapaukses se auttais 1% ja parhaassa tapauksessa 100 % mut siihen en usko todnäk se auttais just vaa korkeintaan joku 10 % eli no suomeks sanottuna häviävän pieni vaikutus

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Kärsin loppuelämäni joo kiitos hei

En voi kohta enää matkustaa autollakaan mihinkään tai edes kääntyä sängyllä tai edes kävellä tai yleensäkään tehdä yhtään mitään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mulla oli vielä normaalimpia hetkiä dysforian kanssa. Vasta 2024 se alkoi mennä sellaseks ettei mulla oikein enää ollut ollenkaan sitä normaalia mihin oon tottunu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Kun olin tuolla reissussa niin mietin sitäkin että "no koita ny ajatella vaikka et hoi tykkäis niistä" (siis t*****) mut kun sit ei sekään kyl toimi vaikka yrittäisin ajatella niin koska ensinnäkään en voi tietää varmaks sellasta :D toiseks vaikka tykkäiskin niin............ Ei se oikeen auta sekään ajatus vissiin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut se oli vaan sellanen hätäapu yritys koska sillon kun sitä täytyy kestää ja ne täytyy tuntea niin sitä yrittää ihan mitä tahansa ajatusta joka vois vaimentaa sitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Joo-oh. Oispa ihmiset vielä alasti koko ajan niin ei varmaan tätäkään ongelmaa olis koskaan tullut. Tai ehkä olis siltikin. Luultavasti olis

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Toisaalta jos nettiä ja telkkarii ei olis... Se ei ehkä ois päässy näin pahaks luultavasti

Muutenkin tää feminismistä jauhaminen mediassa täytyy oikeesti lopettaa te ette ymmärrä mitä se voi aiheuttaa joillekin ihmisille kuten mulle joiden aivot toimii vähän erikoisella tavalla. Toi on oikeasti hengenvaarallista mun kaltaisille ihmisille. Se on pahentanut tätä niin lujaa että. Et jos asioista ei yhtään puhuttais netissä, telkkarissa, missään, niin tää ois VÄHINTÄÄN puolet parempi tällä hetkellä kun se ei koskaan ois päässy niin pahaks alunperinkään silloin edes 2023. Ei ois päässy jos ei ikinä ois kuullu niitä juttuja. Jos ei jauhettais mitään. Jos ei vaan PUHUTTAIS. ei ois ikinä yhtään mitään noita lukenut, mistään, ei edes painosta, ei mistään. Ei mitään

Mä oisin sata kertaa onnellisempi jos oisin vielä siinä tilanteessa mikä oli kesäl 2022 ku ei tää ollu läheskään päässy näin pahaks ku en lukenu mitää juttui ei ollu mitää sellast oli vaa normaalia elämää, mitään tollast ei hyppiny silmille oli vaa Eunkwang jutut youtubes yms ja mitä muuta siel sit katoin mut ei ollu viel alkanut se pahin vaihe voi vittu oon niin katkera. Jo 2022 aloin lukee tiettyjä asioita (ainakin quorassa?) mutta en sillon kesällä. Tai no kesällä oli jtn ainakin fanfics mut sillon ei se mennyt vielä sellaseks. Et jos se ois jatkunut sellasena vaan niin se ois vielä ollut sitä mun normitilaa.

Mut nyt tää alkaa mennä yli jos haluun joka päivä kuolla tän takia. On tultu todella kauas siitä mitä se oli kesällä 2022. Että kiitos vaaa, enimmäkseen varmaan netistä se alkoi joten netti, mutta sitten lopulta se ei ollut enää siihen liittyvää vaan sitten mulla alko olla jo täysin mahdotonta ihan pelkkä oleminen että se oli sit vaan mun päässä koko ajan. Ja jos nimenomaan puhutaan m niin se 2024 oli se pahin kohta mistä se alko mutta ei se oo ollu koskaan ok mutta teinivuodet oli paratiisi silti verrattuna. Mut kyl se tunne on tuttu sillonki. Suorastaan vihasin. Vihasin olla naisten pukkarissa uimahallissa. Se oli niin ällöä. Vihasin t ja p jo silloin ja vihasin naisia yli kaiken. Mutta en läheskään tällä tasolla. Mut kyl mä muistan sen älyttömän vihan määrän silti. Tai ehkä vihaan sitä nyt kun muistelen mutta silloin en. Ei kyl mä vihasin, mut silti vähemmän. Mut vihasin. Mut sain sen helpolla pois mun mielestä. Ei se ollu mun päässä. Vaan sillon jos olin siellä naisten pukkarissa yms. Hyi että mä vihasin nähdä niitä alastomia muijia siellä hyi saatana se oli oksettavaa.

Ylös Pohja