Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,953

Cutie

Ihan ku sekään olis joku normaali :3, äijä yrittäny iteki itsemurhaa turha mulle alkaa selittää kuinka pöpipää oon. No ei siis hän mutta yleisesti :DD sweetieeeewe

Mut niinkun sillein jos miettii onhan se hyvä ettemme kumpikaan ole normaaleja niin tuntuu ei niin pahalta kun voi samastua.

😃

silleen jos mä nyt kaikkien mielestä niin paska oon niin ainakin EN OO koska ei hoikaan ei oo 💕💗😍 (yea sorry, still so in love)

Miten voisin olla sen takia paska jos sekään ei oo vaan söpö.

S Ö P Ö 😑

HEI HEI HEI HEI HEI HEI

mun dysforia turtu hetkeks

Katoin tota emojii ja se tuntu vähän erilaiselta

Ok hyvä

It's certainly not gone mut jooh

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Itken kun meen vastatuuleen itken kun et vastaan tulee itken polvistun yksin maahan itken toivon sut omakseni saavan :]

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Ou jee mua odottaa sellainen 50 vuoden koitos kun en unohda hoyoungia vähintään noin pitkään aikaan 😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
JOS tää tapahtuis (ei tapahu mut sanonpa vaa) et oltais yhes

Sit jos se sanois saman mulle et sun on kiellettyä kuolla koska mä rakastan sua

HMMMMMM

mielenkiintoinen ajatus

Loppuiskohan mun itsetuhoisuus siihen

Mikä mielenkiintoisinta, loppuiskohan mun dysforia siihen?

HMMMMM kaikki asiat on jänniä

aika omituista.

"Voi rakkaus tuskan poistaa" mutta ei se nyt ihan noin mene kun ei sitä tapahu :DDDDDDDD

oh man 😂😂😂😂😂 if i lose it.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut silti aina palaan siihen ajatukseen että a) on kohtalo ja b) on kuolemanjälkeinen elämä

En tiedä miksi????? Vaikka epäilen niitä aina, mutta jotenkin palaan siihen ajatukseen aina.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
HEI mitä jos

What if he retires

Like okay he's 45 now

They say they will sing as long as they are alive and so on and so on

No mitä jos se sittenkin lopettais kaikki julkkishommat ja siit tuliski tavallinen ihminen tietty ex-julkkis mut mitä jos se vaa.... Lopettais ne hommat kokonaan. Auttaisko se asiaa jotenkin? Oisko mul parempi chance jotenkin siihen 😂 ei kai, koska miten nyt silloinkaan voisin saada sen. Kun kaikki aina sanoo et ei julkkiksen kaa voi seurustella. Nii jos se ei enää tekis niitä hommia. Nii oisko se jotenkin enemmän mahollista et niin vois käydä 😂 en kyl usko koska..... Missä me silloinkaan tavattais silti. En vain niinku näe sitä että yleensäkään edes tavattais, tai vaikka ihmeen kaupalla tavattais niin en näe sitä että se johtais mihinkään. Joten sit oon vaa niinku sillee : DDDDDDDD hahahahah

Ikuisesti ihastunut kuitenkin

Niiku oli se sitten julkkis tai ex-julkkis tai miten sen sanoo, niin en mä silti tuu olee sen kaa.

Then again kyesangs wife is a NON-CELEBRITY

mut kappas se onki korealainen i guess.

BUT THEN AGAIN how many korean + another nationality couples there are.

Many.

So like. Whats the issue 😂😭

Toisaalta en näe mitään mahdotonta siinä.

Toisaalta näen sen täysin mahdottomana.

Niinku sillee wtf how do couples meet :DDD

Like

Is there a way for me to meet him someday :DDDDD and then after that is there a possibility that it leads to dating ? :D no :D because I'm ugly 😂😂😂😂😂😂😂😂☝🏻

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Oke

Mut

2 elämässäni joista oon melkein täysin varma että ne kestää niin kauan kun elän: Eunkwang ja hoyoung

Ettei ne lopu :D

Melkein täysin varma siis.

Muista en oo ihan varma, saattaa olla, mutta en oo ihan niin varma niistä.

Yllätyn jos Eunkwang ei kestä ikuisesti. Yllätyn jos hoyoung ei kestä ikuisesti. Siis kuvittelepa kun ne vaan yhtäkkiä loppuu. Silleen. En oo enää rakastunu niihin. Kuvittele ku niin käviski yhtenä päivänä :D en tiiä. Se on sellanen päivä mitä en koskaan uskois tulevan mut mietipä jos tuleeki. Se tuntuis silt et nyt on maailman kirjat sekasi.

Koska kaks eniten sellasta ihmistä joiden en koskaan uskois enkä oo missään vaiheessa uskonu loppuvan, on ne :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Mut

EUNKWANG

oikeesti EUNKWANG

siis

MUN ELÄMÄNI.

mitä MINUN ELÄMÄSSÄNI on tapahtunut?

Niin se on niinkun se.

Ja hoi.

No TARVIIKO MUN ALOTTAA?

MITÄ TAPAHTUI KUN RAKASTUIN OLIN ETTÄ

KUKA VITTU TÄÄ ON

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Pyydän anteeksi sitä että kusin koko elämäni ja aiheutin kaikille näköjään pahaa,, jotenkin,,,, sillä että rakastuin kahteen julkkikseen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,953
Tajusin että tää on nyt (hoi) equivalent tammikuulle 2023 :D henkisesti samassa kohassa nyt hoin suhteen kun eunkwangin suhteen tammikuussa 2023. Joten EI IHME että vittu väsyttää. EI IHME että tää on tällästä. Mut oikeestaan...... No joo. Tammikuu 2023 oli kiduttava. Mut helmi- ja maaliskuu oli ehkä vielä enemmän :D huhtikuu oli kiduttava. Toukokuu oli kiduttava. KESÄKUU oli kiduttava. Heinäkuu? En mä tiedä? :D varmaan?

Ylös Pohja